کد خبر : 1998207 | 09 بهمن 1402 ساعت 14:42 | 10K بازدید | 6 دیدگاه

ماساتادا: خودمان را برای این موقعیت ستایش می‌کنیم

سرمربی تیم ملی تایلند می‌گوید که ازبکستان خط دفاعی خیلی خوبی دارد و فشرده بازی می‌کند.

ماساتادا: خودمان را برای این موقعیت ستایش می‌کنیم

به گزارش "ورزش سه"، تیم ملی تایلند که توانست در گروهی دشوار با حضور عربستان و عمان به‌عنوان تیم دوم راهی مرحله یک هشتم نهایی جام ملت‌‎های آسیا شود، فردا در دیداری دشوار با ازبکستان روبرو خواهد شد.

ایشی ماساتادا، سرمربی تیم ملی تایلند در نشست خبری پیش از بازی با ازبکستان، گفت: خیلی خوشحالیم که این اتفاق افتاده و با ۵ امتیاز از مرحله گروهی صعود کردیم. خودمان را برای این موقعیت ستایش می‌کنیم اما قصد داریم این روند را ادامه بدهیم.

3 کلین‌شیت در دور گروهی؟

ما هنوز در این مسابقات گلی دریافت نکرده‌ایم اما ما فرصت‌های زیادی ایجاد کردیم. البته در دور حذفی نمی‌توانیم به تساوی رضایت بدهیم. بنابراین برای پیروزی در این بازی و صعود به دور بعد، گلزنی را تمرین می‌کنیم.

صدمین بازی تیراتورن بونماتان برای تیم ملی تایلند؟

او صدمین بازی خود را برای تیم ملی تایلند انجام داده و بازیکن باتجربه‌ای است. حضور او به تحرک تمام افراد در تیم کمک می‌کند تا منسجم و متحد باشند. این به ما کمک می‌کند در مسیر بهتری حرکت کنیم.

عملکرد تیم در دور گروهی؟

فکر می‌کنم در مرحله گروهی مقابل تیم‌هایی بازی کردیم که در سطح بالاتری از ما بودند. در دور بعد به مصاف تیم‌هایی می‌رویم که در رنکینگ فیفا بالاتر از ما حضور دارند. ما معتقدیم که تمام تیم‌ها شانس بازی کردن دارند و باید از آن استفاده کنند.

ترکیب بازی مقابل ازبکستان؟

در بازی سوم گروهی، سعی کردیم از بازیکنانی استفاده کنیم که در دو بازی اول حضور نداشتند. ما فقط متکی به یک بازیکن نیستیم. این به اعتماد به نفس بیشتر تیم کمک می‌کند.

دیدگاه‌ها