کد خبر : 1998213 | 09 بهمن 1402 ساعت 12:59 | 37.4K بازدید | 20 دیدگاه

اول باید به شما می‌گفتم

ژاوی عذرخواهی کرد: دست خودم نبود

ژاوی از اینکه مجبور شد بعد از بازی با ویارئال و بدون هماهنگی با بازیکنانش خبر از استعفا بدهد، عذرخواهی کرد.

ژاوی عذرخواهی کرد: دست خودم نبود

به گزارش "ورزش سه"، تمرین دیروز بارسلونا شرایط خاصی داشت و عادی نبود. دیروز خوان لاپورتا و معاونانش در کمپ تمرینی حضور داشتند و رئیس باشگاه بیش از دو ساعت مشغول بررسی استعفای ژاوی بود.

ژاوی نیز قبل از شروع تمرین شروع به صحبت برای بازیکنانش کرد. صحبت‌هایی که باعث احساساتی شدن و حتی گریه چند بازیکن شد.

رسانه‌های اسپانیایی نوشته‌اند که ژاوی دیروز رسما از بازیکنانش عذرخواهی کرد اما چرا؟

1983960

اسپورت در این رابطه نوشته است که ژاوی قصد داشت تصمیمش برای جدایی را ابتدا به اطلاع بازیکنانش برساند نه اینکه آنها از طریق رسانه‌ها نسبت به این موضوع اطلاع پیدا کنند.

واقعیت این است که ژاوی بعد از شکست 4-1 از رئال در فینال سوپرجام اسپانیا تصمیم به جدایی در پایان فصل گرفت و می‌خواست قبل از بازی با ناپولی در لیگ قهرمانان در نشست خبری خود این موضوع را علنی کند اما شکست سنگین خانگی برابر ویارئال او را منقلب کرد و شرایط به گونه‌ای شد که در نشست خبری بعد از آن بازی سفره دلش را خالی کرد و خبر از استعفا داد.

ژاوی رو به بازیکنانش گفت: «من از شما عذر می‌خواهم چون سزاوار این بودید که قبل از همه از تصمیم من مطلع شوید. شرایط به گونه‌ای شد که حس کردم باید حرف دلم را آنجا بزنم. دست خودم نبود ولی بدانید که ما مثل یک خانواده‌ایم. از شما می‌خواهم در ادامه فصل ضرب شست محکمی به رقبا نشان دهید تا همه متوجه شوند بارسلونا نمرده است.»

دیدگاه‌ها