کد خبر : 1998232 | 10 بهمن 1402 ساعت 02:24 | 20.6K بازدید | 7 دیدگاه

مدیر تیم ملی تایلند، بانوی اول جام ملت‌های آسیا!

مادام پانگ، مدیر تیم ملی فوتبال تایلند، یکی از چهره‌های جالب توجه رقابت‌های جام ملت‌های آسیاست.

مدیر تیم ملی تایلند، بانوی اول جام ملت‌های آسیا!

به گزارش "ورزش سه"، نوانفان لامسام، مدیر تیم ملی فوتبال تایلند، با لقب "مادام پانگ" تایید می‌کند که تیم ملی کشورش از ازبکستان ضعیف‌تر است اما می‌گوید در فوتبال ممکن است هر اتفاق رخ بدهد.

در بین تیم‌های راه یافته به جام ملت‌های آسیا، جالب توجه است که در چنین تورنمنت مهمی یک زن سیاست‌مدار به‌عنوان مدیر تیم ملی تایلند فعالیت می‌کند. لامسام یکی از اعضای حزب دموکرات تایلند است و سابقه طولانی دستیاری دبیرکل این حزب را هم برعهده داشته است.

تیم ملی تایلند قبل از دیدار با ازبکستان به‌عنوان تیم دوم گروه B، به‌عنوان تیم دوم گروه F به مرحله یک هشتم نهایی جام ملت‌های آسیا صعود کرده بود.

1984381

مادام پانگ، مدیر تیم ملی تایلند، درباره بازی فردا گفت: "این فرصت را دارم که هر روز با مربی ایشی و بازیکنان صحبت کنم. در حال حاضر جو تیم عالی است. قبل از پایان مرحله گروهی بررسی حریفانمان را شروع کردیم تا ببینیم قبل از ازبکستان شانس رویارویی با کدام تیم‌ها را داریم. این به بازیکنان اجازه داد تا سبک بازی خود را بررسی کرده و نقاط قوت و ضعف‌شان را بهتر بشناسند. ما همچنین ضربات پنالتی را هم تمرین کردیم."

مادام پانگ درباره شانس تیم ملی کشورش در رویارویی با ازبکستان عنوان کرد: "در کل و در رنکینگ جهانی، ما پایین‌تر از ازبکستان هستیم. پس در این بازی این ما نیستیم که فشار می‌آوریم، بلکه ازبکستان بیشتر فشار می‌آورد. این بازی برای ما بسیار سخت خواهد بود. به هر حال معتقدم که در یک بازی فوتبال هر اتفاقی می‌تواند بیفتد. مهم این است که در 3 بازی گذشته ما ثابت کرده‌ایم که می‌توانیم بجنگیم. ما کاملا آماده هستیم و تمام تلاشمان را انجام می‌دهیم. امیدوارم هواداران فوتبال مانند همیشه به تشویق تیم ملی تایلند ادامه دهند."

دیدگاه‌ها