کد خبر : 1998238 | 09 بهمن 1402 ساعت 14:06 | 187.3K بازدید | 102 دیدگاه

کنجکاوم عملکرد آریا را در تیم ملی ببینم؛

مورایس: روی قهرمانی ایران شرط می‌بندم

سرمربی تیم فوتبال سپاهان گفت‌وگوی جالبی در پایان دیدار ایران و تاجیکستان با خبرنگاران انجام داد.

مورایس: روی قهرمانی ایران شرط می‌بندم

به گزارش "ورزش‌سه"، ژوزه مورایس که شب گذشته برای تماشای بازی تاجیسکتان و امارات به استادیوم احمدبن علی شهر دوحه رفته بود، درباره حضورش در جام ملت‌های آسیا گفت: بازی جذابی بود. در لحظات پایانی وقت قانونی بود که امارات به گل رسید. بازی به نوعی احساسی شد. 

او سپس درباره ضربات پنالتی گفت: پنالتی هم مثل سکه می‌ماند که بالا می‌اندازید. یا این روی سکه می‌افتد یا آن روی سکه. تاجیکستان در پنالتی‌ها تاثیرگذارتر بود و این هم فوتبال است دیگر.

سرمربی سپاهان با اشاره به پیروزی تاجیکستان اضافه کرد: اگر بخواهیم درباره بازی صحبت کنیم فکر می‌کنم امارات لیاقت نتیجه بهتری را داشت ولی از نظر اثرگذاری اگر بخواهیم صحبت کنیم، تاجیکستان بهتر بود و مردم امارات باید این را قبول کنند.

مورایس سپس درباره اینکه مدعیان قهرمانی را چه تیم‌هایی می‌داند، بیان کرد: کره جنوبی را تیم قوی‌ای دیدم، تیم عراق قوی است، تیم ایران قوی است؛ حتی می‌توانم بگویم که اردن هم تیم قوی ای است اما اگر بخواهم شرط‌بندی کنم و بگویم یک تیم قهرمان می‌شود، روی ایران می‌بندم.

سرمربی پرتغالی طلایی‌پوشان اصفهانی سپس درباره عملکرد بازیکنان سپاهان در تیم ملی هم صحبت کرد و در اینباره گفت: بازیکنان من دقایقی که بازی کردند بهترین عملکرد را داشتند. البته دو بازیکن ما هنوز بازی نکرده‌اند. یکی آریا که خیلی کنجکاوم عملکرد او را ببینم. بازیکن خیلی خوبی هست و همچنین پیام که گلر خیلی خوبی است و امیدوارم شانس بازی داشته باشد.

سوال بعدی خبرنگاران از مورایس درباره اردوی سپاهان در کمپ اسپایر بود و او در واکنش به این سوال اینطور واکنش نشان داد: اردوی آماده‌سازی برای بازی تدارکاتی است. می‌توانم بگویم تعداد خیلی خوبی از بازیکن زیر 17 سال با خودمان آوردیم. ترکیب جوانی به این اردو آوردیم. هدف این است که فرآیند کار خودمان را پیش ببریم و برای سه جام در پیش آماده بشویم.

او با اشاره به اهمیت کیفیت زمین در آماده‌سازی تیمش بیان کرد: به‌خصوص در مورد کیفیت زمین‌های فوتبال هست. برای همین اینجا آمدیم. در ایران نمی‌توانیم چنین زمین‌هایی پیدا کنیم. هدف این است که در این زمین‌ها بازی کنیم، چون قرار است در لیگ قهرمانان آسیا باید روی همین زمین‌ها بازی کنیم.

دیدگاه‌ها