کد خبر : 1998241 | 09 بهمن 1402 ساعت 14:15 | 34.4K بازدید | 16 دیدگاه

گزارش مارکا

رئال دو قطبی: مورد عجیب تیم آنچلوتی در لالیگا

رئال مادرید در فصل جاری دو چهره متفاوت داشته و کیفیت بازی این تیم در نیمه دوم قابل قیاس با نیمه اول نبوده است.

رئال دو قطبی: مورد عجیب تیم آنچلوتی در لالیگا

به گزارش "ورزش سه"، رئال مادرید امسال دو چهره متفاوت از خود در هر بازی به نمایش می‌گذارد. یک رئال متوسط و حتی ضعیف در 45 دقیقه اول مقابل رئال تهاجمی در نیمه2های دوم. آخرین مورد بازی اخیر در زمین لاس پالماس بود که بازی در نیمه اول مساوی شد ولی رئال در نیمه دوم 1-2 برنده شد.

1983703

تیم تحت هدایت آنچلوتی اغلب نیمه‌های اول خود را هدر داده و در 45 دقیقه دوم مجبور شده برای رسیدن به پیروزی واکنش نشان دهد. این هم جای انتقاد دارد و هم اینکه نشان می‌دهد توان بدنی و نیز روحیه پیروزی طلبی تیم در چه سطح بالایی قرار دارد.

طبق آمار، از 21 بازی لالیگا، رئال مادرید تنها هشت بازی را در نیمه نخست برنده به رختکن رفته و در 5 بازی نیز بازنده شده و مجبور شده کامبک بزند. در جدول لالیگا با احتساب امتیازاتی که رئال در نیمه‌های اول گرفته، اکنون این تیم در رده ششم قرار داشت نه رده دوم (با یک بازی کمتر از خیرونا). در جدول لالیگا با حساب امتیازات کسب شده در نیمه اول، بیلبائو صدرنشین است.

1981493

همچنین آمار گل‌های رئال بین دو نیمه نیز تفاوت آشکاری دارد. از 45 گل رئال مادرید، تنها 14 گل در نیمه اول به ثمر رسیده است که این هم در نوع خود جالب توجه است.

دیدگاه‌ها