کد خبر : 1998311 | 09 بهمن 1402 ساعت 18:11 | 20.4K بازدید | 57 دیدگاه

اردن حالا در جمع هشت تیم برتر آسیا

عراق، غول‌کشی که خیلی زود کشته شد!

تیم ملی عراق مقابل اردن شکست خورد تا از راهیابی به مرحله یک چهارم نهایی جام ملت‌های آسیا باز بماند.

عراق، غول‌کشی که خیلی زود کشته شد!

به گزارش "ورزش سه"، در سومین بازی از مرحله حذفی جام ملت‌های آسیا ۲۰۲۳ قطر، تیم ملی اردن موفق شد در دیداری پرتب و تاب و جذاب با نتیجه ۳ بر ۲ تیم ملی عراق را شکست دهد. اولین باخت و حذف عراقی‌ها از جام ملت‌ها در شرایطی ثبت شد که این تیم در بازی قبلی خود مقابل ویتنام هم به سختی پیروز شده بودند و تا پیش از دقایق اضافه، بازی با نتیجه دو- دو مساوی دنبال می‌شد.

درواقع بازیکنان تیم ملی عراق پس از شکست دادن تیم ملی ژاپن و خلق یک شگفتی در جام ملت‌های آسیا، وضعیت متفاوتی پیدا کردند اگرچه تا قبل از ده نفره شدن مقابل اردن همه چیز به سود آنها بود‌. در واقع عراقی‌هایی که در حال حاضر از داوری علیرضا فغانی خشمگین به نظر می‌رسند، باید این گلایه را از ایمن حسین، ستاره خط حمله‌شان داشته باشند که با اخراج سبک‌سرانه‌اش، کار را برای تیم خوب خسوس کاساس به پایان رساند.

1984498

البته عراق با کمی تمرکز هم می‌توانست بازی را حداقل به وقت اضافه ببرد، اما بعد از دریافت گل دوم شرایط به سمتی رفت که عراق با از دست دادن تمرکز، فرصت صعود را به اردنی بدهد که هیچکس تصور نمی‌کرد آنها بتوانند یکی از نامزدهای حضور در جمع چهار تیم پایانی آسیا باشند.

این غفلتی است که عراق هرگز خود را بابت آن نخواهد بخشید؛ آنها ساده‌ترین راه برای صعود به جمع چهار تیم آسیا و حتی شگفتی آفرینی در این مسابقات داشتند، اما غول‌کش اول مسابقات جام ملت‌های آسیا، خیلی زود کشته شد!

دیدگاه‌ها