کد خبر : 1998334 | 10 بهمن 1402 ساعت 03:50 | 37K بازدید | 2 دیدگاه

عوامل حذف عراق روی سکوهای شمالی (عکس)

هواداران اردنی در شکست عراق مقابل تیم ملی این کشور نقش ویژه‌ای داشتند.

عوامل حذف عراق روی سکوهای شمالی (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، هواداران اردنی حاضر در ورزشگاه بین‌المللی خلیفه حمایت خوبی از تیم ملی کشورشان انجام دادند و در روند این مسابقه تاثیرگذار بودند. ایمن حسین، مهاجم تیم ملی عراق، به دلیل خوشحالی گلی که مقابلشان انجام داد از زمین بازی اخراج شد و همین مسئله امیدهای اردنی‌ها را برای بازگشت به بازی بیشتر کرد.

اردنی‌هایی که در ضلع شمالی ورزشگاه حضور داشتند، در طول مسابقه با هیجان خاصی تیم ملی کشورشان را تشویق می‌کردند و به‌ویژه در زمان ضدحملات این تیم با سر و صدای زیادی که ایجاد می‌کردند انرژی زیادی به بازیکنان اردن منتقل می‌کردند.

1984530

آنها در جریان مسابقه با توجه به سر و صدای زیادی که ایجاد کرده بودند بازیکنان عراق را نسبت به خود حساس کرده بودند و واکنش ایمن حسین به سکوها باعث اخراجش شد. برتری عددی اردنی‌ها در دقایق پایانی مسابقه به سود آنها شد و توانستند شکست را با پیروزی عوض کنند.

هواداران اردنی حتی پس از گل دوم عراق هم به خوبی بازیکنان این تیم را تشویق کردند تا با انگیزه بیشتری به دنبال گل تساوی باشند، البته کری‌خوانی ایمن حسین در هیجان‌زدگی و خشم آنها بی‌تاثیر نبود. نقش هواداران اردنی در نتیجه این مسابقه غیر قابل انکار است و آنها با اتفاقاتی که در زمین مسابقه رقم خورد ارتباط مستقیمی داشتند.

دیدگاه‌ها