کد خبر : 1998397 | 09 بهمن 1402 ساعت 23:12 | 11.2K بازدید | 18 دیدگاه

قول می‌دهیم در آینده بیشتر تلاش کنیم؛

سرمربی فلسطین: یک بازی قهرمانانه انجام دادیم

سرمربی تونسی تیم ملی فلسطین پس از حذف از جام ملت‌های آسیا از عملکرد تیمش در این رقابت‌ها ابراز رضایت کرد.

سرمربی فلسطین: یک بازی قهرمانانه انجام دادیم

به گزارش "ورزش سه"، تیم ملی فلسطین امشب در مرحله یک هشتم نهایی جام ملت‌های آسیا برابر قطر شکست خورد تا از دور رقابت‌ها کنار برود. مکرم دبوب در نشست خبری پس از بازی گفت: ما یک بازی قهرمانانه مقابل قطر، قهرمان آسیا، انجام دادیم و به آنچه ارائه دادیم افتخار می‌کنم. ما در بیشتر دقایق مسابقه، بازی را کنترل کردیم و به زدن چند گل نزدیک بودیم.

وی افزود: ما سعی کردیم بازی را متعادل پیش ببریم و فضاها را کم کنیم و گل بزنیم اما تمرکز بازیکنان در پایان نیمه اول از دست رفت و به همین دلیل تیم قطری به تساوی رسید. قطر واقع‌بین و باتجربه‌تر بود و این موضوع در پایان مسابقه روی نتیجه بازی تاثیر گذاشت.

وی ادامه داد: امیدوار بودیم با وجود شرایط سخت با راهیابی به مرحله بعد، مردم فلسطین را خوشحال کنیم، اما نتوانستیم. قول می‌دهیم در آینده تلاش بیشتری کنیم. بازیکنان کوتاهی نکردند و هر آنچه را از آنها خواسته بودیم، انجام دادند.

سرمربی تونسی سپس عنوان کرد: جاه‌طلبی‌های زیادی برای آینده داریم و بازیکنان ما چندین پیشنهاد دریافت کرده‌اند و همه بااراده و روحیه آماده هستند. امیدواریم در مرحله مقدماتی جام ملت‌های آسیا 2027 به دور دوم راه پیدا کنیم.

دبوب در پایان گفت: از هواداران، بازیکنان و همه کسانی که در این دوره از مسابقات قهرمانی قاره از ما حمایت کردند، تشکر می‌کنم.

دیدگاه‌ها