کد خبر : 1998415 | 10 بهمن 1402 ساعت 00:23 | 11.7K بازدید | 2 دیدگاه

مالک باشگاه دکتر شد تا برای هوادار مرخصی بگیرد!

راب مک‌الهنی، مالک رکسهام و ستاره هالیوود، برای فرار هوادار باشگاه از کار برای دیدن بازی بلکبرن-رکسهام، یادداشت جالبی نوشته است.

مالک باشگاه دکتر شد تا برای هوادار مرخصی بگیرد!

به گزارش "ورزش سه"، رکسهام در چارچوب مسابقات جام حذفی فوتبال انگلیس به مصاف بلکبرن رفته است. پیش از بازی هوادار رکسهام از رایان رینولدز و راب مک‌الهنی، دو مالک باشگاه، درخواست کرد که به او کمک کنند تا بتواند از محل کارش مرخصی بگیرد و بازی با بلکبرن را از نزدیک تماشا کند.

او در اکس (توییتر سابق) نوشت: «آیا می‌توانید یک توصیه‌نامه برای بیماری من بنویسید تا بتوانم بازی با بلکبرن را از نزدیک تماشا کنم؟» در ادامه این درخواست توجه مک‌الهنی را جلب کرد و یادداشت جالبی برای او نوشت.

او نوشته است: «به هر کسی که ممکن است این موضوع به او مربوط شود. این هوادار از کار در روز ۲۹ ژانویه معاف می‌شود. او سرفه‌های عجیبی دارد. یا چیزی شبیه به آن. اگر این بهانه کافی نیست، بیایید بگوییم او آنفولانزا دارد.

1984686

اگر در آن شرایط در سرکار حاضر شود، از گرفتن آنفولانزا متنفر نمی‌شوید؟ او می‌تواند در روز ۳۰ ژانویه به محل کارش برگردد. اوه، فکر می‌کنم این یک روز بعد از مسابقه رکسهام باشد. زمان‌بندی عجیب. با بهترین آرزوها، دکتر مک‌الهنی. (اطلاعاتم را در گوگل سرچ نکنید. فقط به من اعتماد کنید. من یک پزشک واقعی هستم.»

دیدگاه‌ها