کد خبر : 1998424 | 10 بهمن 1402 ساعت 00:49 | 14.5K بازدید | 7 دیدگاه

فدراسیون تکذیب کرد: داور بازی با رئال منظوری نداشت!

فدراسیون فوتبال اسپانیا در بیانیه‌ای، ادعاهای مربوط به اعتراف داور به اشتباهش در اخراج نکردن رودریگو، ستاره رئال مادرید، در بازی با لاس پالماس را تکذیب کرد.

فدراسیون تکذیب کرد: داور بازی با رئال منظوری نداشت!

به گزارش "ورزش سه"، جنجال‌ها مربوط به درگیری رودریگو و دروازه‌بان لاس پالماس همچنان ادامه دارد. در بازی رئال مادرید برابر لاس پالماس این دو با یکدیگر درگیر شدند که داور ستاره رئال را با کارت زرد جریمه کرد اما برخی مدعی بودند رودریگو مستحق دریافت کارت قرمز بوده است.

گمانه‌زنی‌ها ادامه داشت تا اینکه ساعتی پیش شبکه دازن ویدئویی از گفت‌وگوی بازیکنان رئال و سزار سوتو گرادو، داور بازی، در بین دو نیمه منتشر کرد. دازن مدعی شده بود که در این ویدئو داور بازی به ناچو می‌گوید: «آن صحنه یک قرمز واضح بود. خیلی واضح.»

با این ویدئو حواشی مربوط به تصمیم داور دوباره بالا گرفت تا اینکه فدراسیون فوتبال اسپانیا و کمیته داوران در بیانیه‌ای ادعای دازن را تکذیب کرد و توضیحاتی ارائه داد.

1984698

در این بیانیه آمده است: «برخلاف اظهارات شبکه دازن، قاطعانه رد می‌کنیم که سزار سوتو گرادو، داور مسابقه شنبه گذشته، در بین دو نیمه بازی بین لاس پالماس و رئال مادرید گفته است که یک بازیکن از تیم سفید باید اخراج می‌شد.

آنچه سزار سوتو گرادو، قبل از شروع نیمه دوم به یک بازیکن رئال مادرید می‌گوید، این است: "اگر برعکس بود، می‌گفتید که یک قرمز بسیار واضح است."
از بازیکنان هر دو باشگاه حاضر در گفت‌وگو دعوت می‌کنیم تا برای روشن شدن حقیقت، روایت صحیح را تایید کنند.»

دیدگاه‌ها