کد خبر : 1998477 | 10 بهمن 1402 ساعت 11:07 | 70K بازدید | 37 دیدگاه

آبی‌ها توان پرداخت 300 هزار دلار را دارند؟

مبلغ فسخ گزینه استقلال: امروز، 17.6 میلیارد تومان!

با نرخ امروز دلار مدیران استقلال برای فعال شدن بند فسخ محمدحسین اسلامی باید 17.6 میلیارد تومان به ذوب‌آهن پرداخت کنند.

مبلغ فسخ گزینه استقلال: امروز، 17.6 میلیارد تومان!

به گزارش "ورزش سه"، یکی از بازیکنانی که درخواست جواد نکونام برای جذب او بسیار خبرساز شده، محمد حسین اسلامی وینگر 22 ساله ذوب‌آهن است. در این خصوص مدیران باشگاه استقلال جلساتی را با همتایان خود در ذوب‌آهن داشتند، اما در جلسات برگزار شده دو طرف به توافق خاصی در این باره نرسیدند تا ماجرا فعلا مسکوت بماند.

موضوع مهمی که درباره اسلامی وجود دارد، بند فسخی است که در قرارداد او گنجانده شده است. در قرارداد این بازیکن با ذوب‌آهن آمده که اگر او مبلغ 300 هزار دلار به سبزپوشان بپردازد، می‌تواند آزادانه قرارداد را فسخ کند و به تیم دیگری برود.

جواد نکونام سرمربی استقلال شب گذشته به موضوع آپشن فسخ در قرارداد اسلامی اشاره کرد و از اینکه علی خطیر و همکارانش در این خصوص اقدام نکرده‌اند، گلایه داشت. محمد ربیعی سرمربی ذوب‌آهن هم در مصاحبه اخیر خود به وجود بند فسخ در قرارداد اسلامی پرداخت و اعلام کرد که خروج اسلامی باید در یک توافق برد- برد برای استقلال و ذوب‌آهن اتفاق بیفتد.

بند فسخ اسلامی در شرایطی طی یکی دو روز گذشته بارها مطرح شده که با توجه به نرخ روز دلار در ایران مبلغ بسیار بالایی برای پول رضایتنامه خواهد بود. قیمت دلار در بازار امروز (سه‌شنبه) به 58 هزار و هفتصد تومان رسیده و اگر استقلالی‌ها بخواهند همین امروز بند فسخ اسلامی را فعال کنند و او را به خدمت بگیرند باید مبلغی در حدود 17.6 میلیارد تومان به ذوب‌آهن پرداخت کنند. این مبلغ جدا از مبلغی است که در قرارداد اسلامی ذکر خواهند شد و به تعهدات آنها اضافه خواهد شد.

در چنین شرایطی مشخصا باشگاه استقلال توان پرداخت چنین پولی را به ذوب‌آهن و در ادامه به خود اسلامی ندارد و بعید است با این شرایط خاص خطیر و همکارانش بتوانند خواسته نکونام برای جذب این بازیکن جوان را محقق کنند؛ مگر اینکه در روزهای آینده نقل و انتقالات توافقی جدید میان استقلال و ذوب‌آهن رخ بدهد و اسلامی آبی‌پوش شود.

دیدگاه‌ها