کد خبر : 1998508 | 10 بهمن 1402 ساعت 12:59 | 22.1K بازدید | 24 دیدگاه

حرف زدن با ما آزارش می‌دهد

انریکه فکر می‌کند ما فرانسوی‌ها احمقیم

دنیل ریولو یک بار دیگر به لوئیس انریکه حمله کرد و گفت که رفتارهای او در نشست خبری آزاردهنده و توهین به فرانسوی‌هاست.

انریکه فکر می‌کند ما فرانسوی‌ها احمقیم

به گزارش "ورزش سه"، پی اس جی با وجود تساوی 2-2 خانگی برابر برست همچنان با شش امتیاز بیشتر از نیس در صدر لیگ یک فرانسه قرار دارد اما مشکل اینجا بود که این تیم ابتدا با دو گل پیش افتاد ولی سپس دو گل دریافت کرد تا بازی برده را از دست بدهد.

پی اس جی مثل همیشه مشکلی خاص برای قهرمانی در فرانسه ندارد ولی در این کشور همه منتظر اولین افتخار اروپایی هستند. با این شرایط خیلی‌ها معتقدند دست پس اس جی به لیگ قهرمانان در فصل جاری نیز نخواهد رسید.

1984794

دنیل ریولو، کارشناس فوتبال مشهور رادیو مونته کارلو، ابتدا به شدت از سبک بازی پی اس جی برابر برست انتقاد کرد و سپس به انریکه حمله کرد.

او در انتقاد از مربی اسپانیایی گفت: «من برخی از تصمیمات تاکتیکی انریکه را درک نمی‌کنم و به نظرم بیش از اندازه هم مغرور است. او همیشه حرف‌هایی یکسان در نشست‌های خبری می‌گوید. معتقدم چیز بیشتری نمی‌گوید چون صحبت کردن با ما آزارش می‌دهد. او مدام سرش را می‌خاراند و در طول هفته آنقدر در آزمایشگاهش (به کنایه) کار می‌کند که یکشنبه‌ها چیزی برای گفتن ندارد. او خودش را یک نابغه می‌داند ولی صحبت نمی‌کند. وقتی او با شما صحبت می‌کند، برایش یک مشت نادان هستید.«

دیدگاه‌ها