کد خبر : 1998565 | 10 بهمن 1402 ساعت 17:08 | 9.7K بازدید | 31 دیدگاه

ازبکستان 2-1 تایلند: تیم سرسخت به یک چهارم رسید

تیم ملی ازبکستان با شکست تایلند به مرحله بعدی صعود کرد و باید به مصاف قطر برود.

ازبکستان 2-1 تایلند: تیم سرسخت به یک چهارم رسید

به گزارش "ورزش سه"، تیم ملی ازبسکتان با شکست تایلند به مرحله یک چهارم نهایی صعود کرد و باید به مصاف قطر میزبان برود.

ازبکستانی‌ها در این مسابقه تیم برتر میدان بودند و مستحق صعود و پیروزی در این مسابقه بودند، اما تایلند هم تیم دست و پا بسته‌ای نبود و اجازه نداد تا ازبک‌ها با خیال راحت و آسان به مرحله بعدی صعود کنند.

بولت تراکتورعزیزبک تورگونبوئف، هافبک تیم ملی ازبکستان، در دقیقه 37 با استپ سینه تماشایی مدافع تایلند را از پیش رو برداشت و با ضربه دقیق دروازه این تیم را باز کرد، دقیقه 58 سوپاچوک ساراچات، بازیکن تعویضی تیم ملی تایلند، با ضربه کات‌‌دار و دیدنی بازی را به تساوی کشید تا بار دیگر امید‌های تایلند برای ادامه حضور در مسابقات زنده شود، اما عباس‌بیک فیض‌الله‌اف، بازیکن جوان ازبکستان، خیلی زود پاسخ گل تایلندی‌ها را داد و نتیجه دو بر یک شد.

بازیکنان ازبکستان پس از گل پیروزی بیشتر سعی در مدیریت بازی داشتند و تایلندی‌ها در دقایق پایانی چندین موقعیت خطرناک ایجاد کردند اما نتوانستند بازی را به تساوی بکشند و در نهایت شاگردان کاتانچ پیروز از میدان خارج شدند و به مرحله بعدی صعود کردند.

ازبکستان در این مسابقه 13 شوت و 5 شوت داخل چارچوب به سمت دروازه تایلند شلیک کرد و در مقابل 8 شوت و 3 شوت در چارچوب ثمره تلاش بازیکنان تایلند بود.

تیم ملی ازبکستان و قطر 14 بهمن در مرحله یک چهارم نهایی به مصاف هم خواهند رفت.

دیدگاه‌ها