کد خبر : 1998637 | 11 بهمن 1402 ساعت 03:11 | 56.4K بازدید | 17 دیدگاه

ستاره‌های رئال و بارسا پشت سر شاگرد انریکه

گران‌ترین بازیکن جوان جهان را بشناسید

وارن زایر امری گران‌ترین ستاره زیر هجده سال جهان شناخته شد.

گران‌ترین بازیکن جوان جهان را بشناسید

به گزارش "ورزش سه"، فوتبال دنیا در سال‌های اخیر تغییرات زیادی داشته است و بازیکنان از سنین کم مورد توجه باشگاه‌های بزرگ قرار می‌گیرند.

زمانی بازیکنان ۲۲ یا ۲۳ ساله بازیکنانی جوان محسوب می‌شدند، اما در حال حاضر بازیکنان از سنین ۱۶-۱۷ سالگی نامشان را سر زبان‌ها می‌اندازند و با درخشش و ثبت رکورد‌های جدید مورد توجه قرار می‌گیرند.

1964903

سایت ترانسفرمارکت که به ارزش‌گذاری در مورد بازیکنان مختلف می‌پردازد، ارزشمندترین بازیکنان زیر ۱۸ سال فوتبال دنیا را مشخص کرده است. در حال حاضر وارن زایر امری از پی‌اس‌جی و لامین یامال از بارسلونا با ۶۰ میلیون یورو ارزشمندترین بازیکنان زیر ۱۷ سال فوتبال دنیا هستند. لامین با درخشش در بارسلونا توانسته راه حضور در تیم ملی اسپانیا را هم به روی خود بگشاید. امری نیز در لیست‌های اخیر تیم ملی فرانسه حضور داشته است.

اندریک جواهر برزیلی آینده رئال مادرید که این باشگاه برای خریدش از لاس پالماس ۲۵+۳۵ میلیون یورو پرداخته، با ارزش ۴۵ میلیون یورویی در رتبه سوم قرار دارد. یورل هاتو بازیکن آژاکس که صحبت‌هایی در مورد پیوستنش به آرسنال مطرح بود، با ۲۲ میلیون یورو چهارم است. لوییز گیلیرمه از پالمیراس با ۱۷ میلیون یورو پنجم است.

1982771

الی جونیور کروپی با ۱۵ میلیون یورو از لوریان، آرچی‌گری با ۱۴ میلیون یورو از لیدز، لوییز مایلی با ۱۳ میلیون یورو از نیوکاسل، کلودیو اچوری با ۱۲ میلیون یورو از ریورپلاته و مسینیو با ده میلیون یورو از پالمیراس در رده‌های بعدی قرار دارند.

دیدگاه‌ها