کد خبر : 1998638 | 10 بهمن 1402 ساعت 23:01 | 20.3K بازدید | 34 دیدگاه

دی‌ماریا: از فکر کردن به خداحافظی هراس دارم

مسی یک نعمت بزرگ برای آرژانتین است

آنخل دی‌ماریا در مصاحبه‌ای در مورد زمان احتمالی خداحافظی‌ از فوتبال و خوشحالی‌‌اش از بودن کنار لیونل اسکالونی و لیونل مسی در تیم ملی آرژانتین صحبت کرد.

مسی یک نعمت بزرگ برای آرژانتین است

به گزارش "ورزش سه"، آنخل دی‌ماریا، ستاره باشگاه بنفیکا و تیم ملی آرژانتین در سال ۲۰۲۳ اعلام کرد که پس از کوپا آمه‌ریکای تابستان پیش رو از تیم ملی خداحافظی خواهد کرد.

او امروز در گفت‌وگو با TYC Sports در مورد زمان خداحافظی از فوتبال گفت: «من در حال حاضر بسیار خوشحالم. واقعا حس خوبی دارد که هنوز می‌توانم فوتبال بازی کنم. زمان دقیقی برای خداحافظی و ترک فوتبال مشخص نکرده‌ام. تا هر وقت که احساس کنم پاهایم توان شوت زدن دارند در فوتبال می‌مانم.

1985075

فکر کردن به بازنشستگی باعث می‌شود آزار ببینم. خداحافظی در فصل آینده در گوشه‌ای از ذهنم است اما احتمال کمی دارد. در حال حاضر فکر خداحافظی من را ناراحت می‌کند. نمی‌خواهم به آن فکر کنم. آن را دوست ندارم.»

او در ادامه درباره ماندن اسکالونی در تیم ملی و هم‌تیمی بودن با مسی گفت: «از تصمیم اسکالونی برای ادامه کار در تیم ملی خیلی خوشحالم. او مربی‌ای است که برای ما ساخته شده و می‌تواند چندین سال اینجا بماند. او و مسی کاپیتان بزرگ این کشتی هستند. بودن کنار مسی حس فوق‌العاده‌ای است. او نعمتی بزرگ برای ما و تیم ملی است و امیدوارم سال‌های بیشتری در تیم بماند.»

دیدگاه‌ها