کد خبر : 1998687 | 11 بهمن 1402 ساعت 01:41 | 45.2K بازدید | 17 دیدگاه

اشرف حکیمی مقصر بزرگ حذف مراکش شد! (عکس)

اشرف حکیمی با خراب کردن پنالتی برابر آفریقای جنوبی باعث حذف تیمش از جام ملت‌های آفریقا شد.

اشرف حکیمی مقصر بزرگ حذف مراکش شد! (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، در چارچوب مرحله یک‌هشتم نهایی جام ملت‌های آفریقا مراکش و آفریقای جنوبی برابر یکدیگر قرار گرفتند. مراکش که یکی از مدعیان جام بود برابر آفریقای جنوبی به مشکلی جدی خورد.

آفریقای جنوبی به خوبی آنها را کنترل کرد و موفق شد در دقیقه ۵۷ توسط ماکگوپا به گل اول دست یابد. در این بین نقش اشرف حکیمی، یکی از باتجربه‌ترین بازیکنان مراکش، بیشتر از همیشه احساس می‌شد.

حکیمی در بازی‌های مراکش در مرحله گروهی نمایش‌های خوبی ارائه داده بود و موفق شده بود که در بازی اول برابر تانزانیا یک پاس گل ثبت کند.

1985161

در دومین بازی دور گروهی نیز او توانست تک‌گل تیمش را مقابل تیم خوب کنگو بزند و در بازی آخر هم با اینکه تاثیر مستقیمی در گل نداشت اما عملکرد خوبی به نمایش گذاشت.

در بازی امشب اما خبری از درخشش نبود. در حالی که بازی با نتیجه ۱-۰ دنبال می‌شد، در دقیقه ۸۲ داور به دلیل خطای اموِلا بر روی ال‌خابی، به سود مراکش پنالتی گرفت. حالا نوبت به نقش‌آفرینی ستاره بود. حکیمی پشت توپ قرار گرفت اما نقشش را به بدترین شکل ممکن ایفا کرد. او ضربه را به تیر افقی دروازه کوبید و توپ با برخورد به تیرک به بیرون رفت تا بهترین شانس مراکش برای ماندن در جام از دست برود. آنها در ادامه گل دوم را هم دریافت کردند و از جام حذف شدند.

دیدگاه‌ها