کد خبر : 1998688 | 11 بهمن 1402 ساعت 01:53 | 41.4K بازدید | 16 دیدگاه

شگفتی‌سازهای جام جهانی از جام ملت‌ها حذف شدند

مراکش با قبول شکست ۲-۰ برابر آفریقای جنوبی از جام ملت‌های آفریقا کنار رفت.

شگفتی‌سازهای جام جهانی از جام ملت‌ها حذف شدند

به گزارش "ورزش سه"، در آخرین دیدار مرحله یک‌هشتم نهایی جام ملت‌های آفریقا مراکش به مصاف آفریقای جنوبی رفت. کارشناسان و رسانه‌ها از تیم ولید رگراگی به‌عنوان یکی از مدعیان اصلی جام نام می‌بردند، اما در کمال ناباوری آنها هم در این مرحله شکست خوردند و مانند مصر و سنگال وداعی زودهنگام با جام داشتند.

ویدئو: 323347

بازی از همان ابتدا با برتری آفریقای جنوبی همراه بود. آنها که در دور گروهی عملکرد متوسطی داشتند، در این بازی قدرتمند ظاهر شدند و مراکش را به‌طور کامل زمین‌گیر کردند.

1985163

با اینکه آفریقای جنوبی در نیمه اول تیم برتر میدان بود، اما نتوانست دروازه مراکش را باز کند و بازی در ۴۵ دقیقه ابتدایی بدون گل خاتمه یافت. در دقیقه ۵۷ نیمه دوم اویدنس ماکگوپا روی پاس تمبا زوانه با یاسین بونو تک به تک شد و گل اول را به ثمر رساند.

مراکش در ادامه نیمه دوم مالکیت توپ و زمین را در اختیار گرفت اما از خلق حمله جدی ناتوان بودند. در دقیقه ۸۲ پس از خطای امولا روی ال‌خابی داور برای مراکش پنالتی گرفت و بهترین موقعیت ممکن برای به تساوی رساندن بازی را به آنها داد. اشرف حکیمی ضربه پنالتی را زد اما توپ در کمال ناباوری به تیر افقی خورد و به بیرون رفت.

1985164

در دقایق پایانی سفیان امرابط پس از خطا روی موکوئنا با دریافت کارت قرمز مستقیم از بازی اخراج شد. همان ضربه آزاد را خود موکوئنا به شکل چشم‌نوازی وارد دروازه مراکش کرد تا تیر خلاصی بر آنها وارد کند.

آفریقای جنوبی در مرحله بعد برابر کیپ ورد قرار خواهد گرفت.

دیدگاه‌ها