کد خبر : 1998704 | 11 بهمن 1402 ساعت 10:22 | 25.5K بازدید | 6 دیدگاه

شب تلخ مراکش: من مقصر اصلی حذف هستم!

ولید رکراکی، سرمربی تیم ملی مراکش، مسئولیت حذف این تیم از جام ملت‌های آفریقا را پذیرفت.

شب تلخ مراکش: من مقصر اصلی حذف هستم!

به گزارش "ورزش سه"، تیم ملی مراکش شب گذشته در چارچوب رقابت‌های مرحله یک هشتم جام ملت‌های آسیا روبروی آفریقای جنوبی به میدان رفت و با دو گل برابر این تیم شکست خورد. 

این باخت به معنای حذف این تیم که شگفتی‌ساز جام جهانی 2022 قطر و یکی از مدعیان اصلی قهرمانی در این جام بود به حساب می‌آمد. اشرف حکیمی این فرصت را داشت که در دقیقه 85 بازی را به تساوی بکشاند اما پنالتی‌اش را از دست داد و آفریقای جنوبی در دقیقه 95 گل دو را هم به ثمر رساند. 

رکراکی پس از پایان این دیدار در گفتگو با خبرنگاران اظهار داشت: «ما اشتباهات تکنیکی بسیار زیادی داشتیم و در بازیسازی اصلا صبورانه رفتار نکردیم. بازیکنان ما مدام عجله داشتند و به همین دلیل فرصت زیادی برای باز کردن دروازه حریف خلق نکردند. 

1983131

تکلیف این بازی در همان نیمه اول مشخص شد اما مسئله این است که در دیدارهایی در این سطح، هر موقعیتی که از دست برود بدون شک تنبیهی را هم به دنبال خواهد داشت. ما تا آخر سعی کردیم و پنالتی را به دست آوردیم اما نتوانستیم از این توپ هم استفاده درستی داشته باشیم. 

بازی می‌توانست مساوی شود و بار دیگر به جریان این دیدار برمی‌گشتیم اما از دست رفتن این ضربه پنالتی ضربه سنگینی برای ما بود. مطمئنا به اندازه کافی در زمین خوب نبودیم و در بعضی از زمینه‌ها کوتاهی کردیم. من مسئولیت کامل و تقصیر این باخت را به گردن می‌گیرم. بازیکنانم با تمام وجود تلاش کردند و ما از این شکست غیرمنتظره درس خواهیم گرفت. باید بپذیریم که در ماموریت‌مان شکست خوردیم.»

دیدگاه‌ها