کد خبر : 1998708 | 11 بهمن 1402 ساعت 10:45 | 116.5K بازدید | 74 دیدگاه

توافق طلایی پوشان با شمس‌آذر؛

فوری: اولین خرید سپاهان مشخص شد

باشگاه سپاهان برای جذب بازیکن سرعتی و تکنیکی شمس‌آذر به توافق با این تیم رسید.

فوری: اولین خرید سپاهان مشخص شد

به گزارش "ورزش سه"، طلایی پوشان اصفهان در نخستین اقدام برای تقویت تیم‌شان در نقل و انتقالات زمستانی سراغ یک بازیکن لیگ برتری رفتند و خیلی زود با باشگاه شمس‌آذر قزوین برای جذب یک بازیکن به توافق نهایی دست پیدا کردند.

علی‌اصغر اعرابی که نقش کلیدی در صعود شمس‌آذر قزوین به لیگ برتر داشت و در دور رفت هم نمایش تاثیرگذاری در پست وینگر برای این تیم ارائه داد، مورد توجه ژوزه مورایس قرار گرفت و با طلایی پوشان اصفهان به توافق نهایی رسید.

این بازیکن تکنیکی و ریزنقش که پس از صعود شمس‌آذر در نقل و انتقالات تابستانی برای مدت کوتاهی راهی مس رفسنجان شد ولی خیلی زود به قزوین برگشت، در نیم‌فصل اول 14 بازی برای این تیم انجام داد و توانست دو گل به ثمر رساند و سه پاس گل بدهد تا جزو مهره‌های کلیدی تیمش محسوب شود و با همین عملکرد مورد توجه سپاهان قرار بگیرد.

باشگاه سپاهان بنابر درخواست ژوزه مورایس برای جذب این بازیکن اقدام کرد و با باشگاه شمس‌آذر قزوین وارد مذاکره شد و توانست رضایت‌نامه اعرابی که حدودا 10 میلیارد تومان بود را پرداخت کند تا او را رسما به خدمت بگیرد.

اعرابی 27 ساله که بخاطر سرعت بالا و استارت‌های سریع خود از سمت راست و چپ زمین در زمان بازی‌ها جلب توجه می‌کند، در دیدار رفت لیگ برتر مقابل سپاهان هم جزو بهترین‌های تیمش بود تا مورایس او را بپسندد و نامش را در اختیار باشگاه قرار بدهد و به‌عنوان اولین خرید زمستانی طلایی پوشان معرفی شود.

با وجود اینکه باشگاه سپاهان با گزینه‌های مختلف داخلی و خارجی برای پیوستن به این تیم وارد مذاکره شده بود، اما اعرابی را باید نخستین خرید طلایی پوشان دانست که مراحل انتقالش نهایی شده است.

دیدگاه‌ها