کد خبر : 1998711 | 11 بهمن 1402 ساعت 10:53 | 13.2K بازدید | 6 دیدگاه

بحث اخراج بنتو از امارات بالا گرفت

شکست مقابل تاجیکستان پائولو بنتو را در لبه پرتگاه قرار داده است.

بحث اخراج بنتو از امارات بالا گرفت

به گزارش "ورزش سه"، پائولو بنتو که بعد از نتایج درخشان در جام جهانی 2022 قطر همراه با کره، برای ادامه کار در جمع ببرهای تائجو با مدیران این فدراسیون به توافق نرسید، در انتقالی عجیب امارات را برای ادامه کار انتخاب کرد.

این در حالی است که بسیاری تصور می‌کردند او به اروپا بازخواهد گشت اما این چهره سرشناس فوتبال پرتغال غرب آسیا را برای ادامه کار برگزید و سرمربی امارات شد.

همه چیز برای بنتو خوب پیش می‌رفت و تیم او با شش پیروزی وارد جام ملتها شد و در بازی نخست نیز هنگ کنگ را شکست داد و حتی شکست برابر ایران نیز چندان تلخ نبود چرا که آنها را در مسیر ساده‌تر قرار می‌داد.

با این حال شکست برابر تاجیکستان و حذف در مرحله یک هشتم نهایی باعث شده تا بحث در مورد اخراج او به میان بیاید و بسیاری از هواداران اماراتی خواستار انتصاب یک چهره دیگر روی نیمکت تیمشان بشوند.

روزنامه ملی امارات متحده عربی گزارش داد: «سوالاتی در مورد آینده مربی بنتو مطرح شد. اگرچه تنها نیم سال از روی کار آمدن او می‌گذرد، اما حذف او توسط تاجیکستان وحشتناک بود.»

اگرچه رسانه‌های این کشور خواستار صبر مسئولان فوتبال و حمایت طرفداران هستند اما در فدراسیون تلاش‌هایی برای قطع همکاری با بنتو وجود دارد.

دیدگاه‌ها