کد خبر : 1998712 | 11 بهمن 1402 ساعت 10:57 | 26.8K بازدید | 6 دیدگاه

کره باز هم کلین‌شیت نکرد

کیم مین‌جائه و اشتباه مهلک در حد حذف کره!

در صحنه گل اول عربستان مقابل کره جنوبی، اشتباه فاحش کیم مین جائه مورد توجه رسانه‌ها قرار گرفته است.

کیم مین‌جائه و اشتباه مهلک در حد حذف کره!

به گزارش ورزش سه، در مرحله یک هشتم نهایی جام ملت‌های آسیا ۲۰۲۳ قطر، شب گذشته تیم ملی عربستان و تیم ملی کره جنوبی با یکدیگر دیدار کردند که در دیداری جذاب و خاص از فوتبال آسیا، کره‌ای‌ها موفق شدند پیش از پایان بازی کامبک بزنند و پس از آن در ضربات پنالتی برابر تیم ملی عربستان به برتری برسند.

تیم ملی کره جنوبی که در بازی‌های گروهی با ۴ دفاع مقابل رقبا قرار می‌گرفت، در بازی مقابل عربستان به دفاع سه نفره روی آورد و کیم مین جائه با توجه به تجربیات بالای خود در مرکز خط دفاع کره ایستاد. در نیمه نخست او آزادی عمل بیشتری داشت اما در نیمه دوم کره مشتاق زدن گل بود و برای همین تصمیم به یک تغییر تاکتیکی گرفت؛ قرار شد کیم مسئول مراقبت از حرکات سالم الدوساری باشد اما در همان شروع بازی، عربستانی‌ها از غفلت او استفاده کردند و موفق شدند در شرایطی که این مدافع با تجربه، به سمت کاپیتان عربستانی‌ها قدم برمی‌داشت از پشت سر او وارد محوطه جریمه شوند و دروازه کره را باز کنند.

البته که او در ادامه بازی شرایط را تغییر داد و با تمرکز بیشتری بازی کرد. با این حال دریافت گل از عربستان، هرگز اتفاق خوشایندی برای شاگردان کلینزمن نیست؛ کره هنوز از آغاز تورنمنت جام ملت‌های آسیا ۲۰۲۳ موفق به ثبت کلین شیت نشده و خط دفاعی این تیم به نظر می‌رسد نیازمند ساختار بهتری است.

به هر ترتیب اکنون کره جنوبی در هشت تیم برتر آسیا حضور دارد و قرار است دیدار مرحله یک چهارم نهایی خود را سیزدهم بهمن ماه مقابل استرالیا انجام دهد و آشفتگی خط دفاعی این تیم قطعا در مقابل شاگردان آرنولد دردسرساز خواهد شد.

دیدگاه‌ها