کد خبر : 1998726 | 11 بهمن 1402 ساعت 11:54 | 14.1K بازدید | 3 دیدگاه

بازی سخت و احساسی بود؛

لوپز: تشویق فلسطین توسط قطری‌ها را درک می‌کنم

هواداران قطری در رویارویی خود با فلسطین در مرحله یک هشتم نهایی جام ملت‌های آسیا با تیم حریف همدردی کردند و حتی در دقایقی به تشویق آنها پرداختند.

لوپز: تشویق فلسطین توسط قطری‌ها را درک می‌کنم

به گزارش ورزش سه، روز دوشنبه بیش از 60 هزار هوادار قطری برای تماشای پیروزی تیم ملی کشورشان برابر فلسطین و راهیابی به مرحله یک چهارم نهایی در ورزشگاه البیت حضور پیدا بودند، اما تیم ملی فلسطین در مقاطعی از بازی مورد تشویق و حمایت گرم آنها قرار گرفت.

هواداران قطری حتی زمانی که الدباغ در دقیقه 37 دروازه تیم میزبان را باز کرد، به تشویق تیم حریف پرداختند‌. هر چند که در ادامه حسن الهیدوس قبل از پایان نیمه اول بازی را به تساوی کشاند، سپس اکرم عفیف در ابتدای نیمه دوم با یک ضربه پنالتی پیروزی قطر را قطعی کرد تا این تیم به دور بعد راه پیدا کند.

مارکز لوپز، سرمربی تیم قطر، در گفتگویی درباره جو استادیوم گفت او آرامش هواداران را به دلیل شرایط استثنایی و احساسی بازی به دلیل شرایط سخت فلسطین درک کرده است.

لوپز در این باره عنوان کرد: شاید هواداران نسبت به بازی‌های قبلی آرام‌تر بودند، اما من این را درک می‌کنم و به خاطر مسئله فلسطین به این شرایط احترام می‌گذارم. بازی سخت و احساسی و با شرایط خاص بود، اما تمرکز همیشه باید روی فوتبال باشد.

وی  افزود: ما فلسطین را که برای اولین بار با صعود به مرحله یک هشتم نهایی به یک دستاورد تاریخی دست یافته بود، دست کم نگرفتیم، بلکه برای آنها احترام قائل بودیم. آنها بازیکنان درخشانی دارند که با جان و دل بازی کردند.

این در حالی است که مکرم دبوب، مربی تیم فلسطین هم از همان ابتدای مسابقات که الهیدوس، کاپیتان قطر سوگند قهرمانی را به مصعب البطاط، کاپیتان فلسطین داد، بارها از حمایت هواداران قطری تشکر کرده و خطاب به آنها گفته بود محبت‌شان را جبران خواهد کرد.

دیدگاه‌ها