کد خبر : 1999031 | 12 بهمن 1402 ساعت 17:34 | 10.4K بازدید | 8 دیدگاه

دانایی: با توصیه مهدی کیانی به خیبر رفتم

سجاد دانایی می‌گوید با مشورت مهدی کیانی خیبر را انتخاب کرده و از این موضوع پشیمان نیست.

دانایی: با توصیه مهدی کیانی به خیبر رفتم

به گزارش "ورزش سه"، خیبر خرم‌آباد با رده دومی نیم فصل اول را به اتمام رساند و طبق هدف‌گذاری‌های باشگاه بعد از پایان نیم فصل اول و استراحت ده روزه‌ برای برگزاری اردو به جزیره کیش رفتند. سجاد دانایی درباره این اردو گفت: یک هفته آنجا بودیم که هم از لحاظ بدنی و هم روحی روانی تاثیرات مثبت فراوانی داشت. پس از آن یک بازی دوستانه در خرم‌آباد و یک بازی دوستانه در اراک برگزار کردیم و در مجموع نیم فصل خوبی را پشت سر گذاشتیم و دو بازیکن خوب هم به ما اضافه شدند.

او درباره نیم فصل اول ادامه داد: درمورد نیم فصل اول هم باید بگویم که نتایج خوبی گرفتیم اما توقع خودمان بیشتر بود و برخی اشتباهات و سهل انگاری‌ها متاسفانه کار دستمان داد و نتوانستیم امتیازی که مدنظر خودم بود را بگیریم اما در قیاس با ادوار گذشته لیگ یک خیلی خوب کار کردیم.

این بازیکن در پاسخ به این سوال که جدایی ناگهانی از تراکتور و رفتن به خیبر چقدر برایش سخت بود توضیح داد: من در باشگاه بزرگ تراکتور بودم و پس از آن مدتی از فوتبال دور بودم که بعد از آن با مشورتی که با بزرگان انجام دادم تصمیم گرفتم جایی بروم که از لحاظ امکانات شرایط خوبی داشته باشد و سپس با آقای کیانی صحبت کردم و به خیبر آمدم که اصلا از این بابت پشیمان نیستم و مطمئنم با قدرت خیلی بیشتری به لیگ برتر برمی‌گردم.

1972359

جدایی فراز کمالوند مدیرعامل خیبر از این تیم و در دست گرفتن هدایت صنعت نفت از سوژه‌های اصلی خیبر است او در این‌باره گفت: از آقای کمالوند بابت تمام زحماتی که کشیدند تشکر می‌کنم چون که در کار مدیریتی خیلی خوب عمل کردند اما درواقع ایشان یک مربی هستند و مشخصا ترجیح می‌دهند مربی باشند و مطمئنم با دیسیپلینی که دارند حتما موفق می‌شوند. از طرفی برای آقای خبیری هم که با تشخیص دکتر عبدی از پرسپولیس به خیبر آمدند آرزوی موفقیت دارم.

دانایی در پایان افزود: متاسفانه برخی مشکلات درون استانی وجود دارد که کمی حاشیه ایجاد کرده است که امیدوارم آقای استاندار و سایر مسئولین برای رفع آن‌ها کمک کنند اما درکل همه ارکان تیم همدل شده‌ایم تا به لیگ برتر صعود کنیم و قول می‌دهم اگر مشکلات غیرفوتبالی پیش نیاید خیبر صد درصد به لیگ برتر صعود خواهد کرد.

دیدگاه‌ها