کد خبر : 1999135 | 13 بهمن 1402 ساعت 06:27 | 14.4K بازدید | 4 دیدگاه

مشخص نبودن زمان بازی‌ها و مشکل رزرو هتل و بلیت

دردسر بزرگ لیگ‌برتری‌ها قبل از عید نوروز!

با نزدیک شدن به ایام عید نوروز، مشکلات تیم‌های لیگ برتر دوچندان می‌شود.

دردسر بزرگ لیگ‌برتری‌ها قبل از عید نوروز!

به گزارش "ورزش سه"، در شرایطی که زمان زیادی تا پایان سال جاری باقی نمانده، اکثر باشگاه‌ها با دغدغه‌های بسیاری از جمله مسائل مالی و اقتصادی دست و پنجه نرم می‌کنند. البته این موضوع، مشکل اصلی فوتبال ایران نیست چون معضل بزرگ‌تری به نام عدم برنامه‌ریزی و سکوت سازمان لیگ، باشگاه‌‎ها را آزار می‌دهد.

در ماه‌های پایانی سال و در آستانه سال جدید، بدون شک پیدا کردن بلیت هواپیما و رزرو هتل برای هفته‌های منتهی به اسفند و فروردین بسیار سخت می‌شود. به معنای دیگر، باشگاه‌ها باید از همین روزها به فکر رزرو هتل برای دیدارهای اسفند و فروردین باشند و درخواست خرید بلیت هواپیما به شهرهای دیگر را قطعی کنند وگرنه اوضاع برای همه آنها سخت می‌شود.

این نگرانی در حالی به اوج خود رسیده که از سوی سازمان لیگ، زمان قطعی مسابقات نیم فصل دوم اعلام نشده و هیچ باشگاهی نمی‌داند در دو ماه و نیم آینده چطور باید سفرها و اردوهای خود را مدیریت کند. این موضوع فقط مرتبط به تیم‌هایی که خارج از خانه بازی می‌کنند، نیست زیرا تیم‌های میزبان هم باید از حالا به فکر رزرو هتل در شهر خود باشند.

باید دید سازمان لیگ چه زمانی را برای تعیین زمان قطعی مسابقات هفته‌های شانزدهم تا سی‌ام انتخاب می‌کند اما همین بلاتکلیفی، شرایط را برای همه باشگاه‌ها سخت کرده و نگرانی‌ها بابت تهیه و تدارک سفرها و اردوها را افزایش داده است.

دیدگاه‌ها