کد خبر : 1999157 | 13 بهمن 1402 ساعت 10:30 | 47.3K بازدید | 11 دیدگاه

توهین عجیب بلینگام به ستاره جنجالی: متجاوز!

به نظر می‌رسد که جود بلینگام، ستاره رئال مادرید، در جریان بازی برابر ختافه از لفظ خاصی علیه میسون گرینوود استفاده کرده است.

توهین عجیب بلینگام به ستاره جنجالی: متجاوز!

به گزارش "ورزش سه"، رئال مادرید شب گذشته در چارچوب رقابت‌های هفته بیست و دوم لالیگا به مصاف ختافه رفت و موفق شد با دو گل که توسط خوسلو به ثمر رسید برابر این تیم به پیروزی برسد. 

بلینگام در این دیدار هم در ترکیب رئال حضور داشت و یکی از بازیکنان درخشان و تاثیرگذار این تیم بود که در دقیقه 88 از زمین بیرون رفت و جایش را به دنی کارواخال داد اما صحنه برخورد او با گرینوود به سوژه مهمی در بین هواداران تبدیل شده است. 

این بازیکن شب گذشته تکلی روی پای ستاره انگلیسی رئال مادرید زد که چندان به مذاق او خوش نیامد و در حالی که دوربین‌های در این صحنه روی صورت بلینگام بودند، به نظر می‌رسید که او از عبارت «متجاوز» علیه ستاره حریف استفاده کرد تا به این شکل ناراحتی‌اش را ابراز کرده باشد. 

1986008

گرینوود پس از روبرو شدن با اتهاماتی چون تلاش برای آزار جنسی و ضرب و شتم نامزدش از سوی پلیس انگلیس بازداشت شد و همین اتفاق باعث شد که او نتواند به حضورش در منچستریونایتد ادامه دهد و مدتی طولانی در بازداشت و دور از میادین باشد.

او در پنجره نقل و انتقالات تابستانی گذشته یونایتد را ترک کرد و با قراردادی قرضی راهی ختافه شد و خیلی زود به ستاره این تیم در رقابت‌های لالیگا تبدیل شد.

دیدگاه‌ها