کد خبر : 1999162 | 13 بهمن 1402 ساعت 10:58 | 35.8K بازدید | 13 دیدگاه

درگیری بارسا و ستاره اسپانیایی: حق بازی نداری!

مدیران بارسلونا با تلاش فران تورس، ستاره این تیم، برای حضور در بازی مقابل ناپولی مخالفت هستند.

درگیری بارسا و ستاره اسپانیایی: حق بازی نداری!

به گزارش "ورزش سه"، بحران مصدومیت بازیکنان بارسلونا همچنان ادامه دارد و ژاوی هر روز بیشتر از روز قبل برای انتخاب بازیکنان مورد نظرش در ترکیب این تیم تحت فشار قرار می‌گیرد. 

تورس که این فصل یکی از تعویض‌های طلایی و بازیکنان درخشان بارسا بوده و در 32 بازی موفق شده است 11 گل بزند و چهار پاس گل هم ارسال کند، حالا به دلیل مصدومیت و برای مدتی نزدیک به چهار هفته قادر به همراهی این تیم نخواهد بود. 

گفته می‎‌شود که این بازیکن از ناحیه همسترینگ پای راست دچار مصدومیت شده و این موضوع به خوبی از واکنشش به خروج از میدان برابر اوساسونا که با گریه و ناراحتی همراه بود مشخص بود و حالا ژاوی باید برای طی شدن روند درمان او هم صبر کند. 

1985589

این در حالی است که کوپه خبر داده این ستاره اسپانیایی مشتاق است که هر طور شده خودش را به بازی رفت مرحله یک هشتم لیگ قهرمانان اروپا برابر ناپولی برساند. نکته عجیب اینجاست که این بازی قرار است تنها 20 روز دیگر برگزار شود. 

مدیران بارسلونا کاملا با این تصمیم تورس مخالف هستند و باور دارند که او باید روند درمانش که چهار هفته به طول خواهد انجامید را به صورت کامل طی کند و پس از آن درباره بازگشتش به زمین تصمیم‌گیری خواهد شد.

دیدگاه‌ها