کد خبر : 1999202 | 13 بهمن 1402 ساعت 14:48 | 13K بازدید | 13 دیدگاه

پسر سیمئونه می‌خواهد به تیم اصلی اتلتیکو برسد!

جولیانو سیمئونه، پسر دیه‌گو سیمئونه، می‌گوید بزرگ‌ترین رؤیایش بازی برای تیم اصلی اتلتیکومادرید است.

پسر سیمئونه می‌خواهد به تیم اصلی اتلتیکو برسد!

به گزارش "ورزش سه"، جولیانو سیمئونه کوچک‌ترین پسر دیه‌گو سیمئونه سرمربی اتلتیکومادرید است که از سال 2021 در تیم دوم باشگاه مادرید توپ می‌زند و در حال حاضر یک فصل را به‌صورت قرضی در دیپورتیوو آلاوس سپری می‌کند. این مهاجم نوک 21 ساله در این تیم یک نیمکت‌نشین کامل بوده و از ابتدای فصل فقط 5 بازی انجام داده و موفق به زدن گل هم نشده است و قرار است پایان فصل در ژوئن 2024 دوباره به تیم دوم اتلتیکو بازگردد.

او در مصاحبه‌ای با موندو دیپورتیوو در مورد آینده کاری‌اش صحبت کرده است. او در مورد بزرگ‌ترین هدف دوران حرفه‌ای‌اش گفت: «رؤیای من بازی برای تیم اصلی اتلتیکومادرید است. از زمانی که کوچک بودم، به ورزشگاه کالدرون می‌رفتم و توپ‌جمع‌کن بودم. بازیکنان را تماشا می‌کردم و می‌دیدم که معاشرت‌کردن در رختکن چگونه است... این رؤیایی است که باید برای خودم برآورده کنم و امیدوارم محقق شود.»

1986060

او در مورد این‌که چه کسی را الگوی اصلی‌اش در فوتبال می‌داند هم گفت: «آنتوان گریزمان الگوی من است. او یک فوتبالیست و مهاجم بسیار کامل و قهرمان جام جهانی است. او همه چیز که یک بازیکن نیاز دارد را با هم دارد: استعداد، تلاش و سخت‌کوشی، توانایی زدن گل و دادن پاس گل. او فوتبال را به گونه‌ای می‌فهمد که کمتر کسی می‌تواند آن را درک کند. او بزرگ‌ترین الگوی من است.»

دیدگاه‌ها