کد خبر : 1999246 | 13 بهمن 1402 ساعت 17:28 | 13.6K بازدید | 17 دیدگاه

تن‌هاخ: قانون فرپلی مالی زندگی را از ما گرفته است!

اریک تن هاخ، سرمربی منچسنریونایتد، می‌گوید تیم‌ها به خاطر قانون فرپلی مالی مجبور به فروختن بازیکن و از دست دادن تیم ایده آل خود می‌شوند.

تن‌هاخ: قانون فرپلی مالی زندگی را از ما گرفته است!

به گزارش "ورزش سه"، شاگردان اریک تن هاخ برای زنده نگه داشتن شانس رسیدن به لیگ قهرمانان اروپا در فصل بعد یکشنبه به مصاف وستهم در لیگ برتر فوتبال انگلیس خواهند رفت. تن هاخ در مورد وضعیت شاگردانش به خصوص مصدومان تیم در نشست خبری قبل از این مسابقه شرکت کرد.

بولت تراکتورکدام یک از مصدومان تیم پیشرفت کرده‌اند؟
"سفیان امرابط روز شنبه به تمرینات بازخواهد گشت. از تاریل مالاسیا و میسون مونت هنوز انتظار ندارم که برگردند. اما ویکتور لیندلوف دیروز با تیم تمرین کرد، باید ببینیم تا چه حد سرحال است."

بولت تراکتورمصدومیت آرون ون بیساکا چطور؟
"هنوز یک مشکل عضلانی در پای او وجود دارد. او هم در راه بازگشت است، اما فکر نمی‌کنم که برای یکشنبه آماده شود. در این لحظه مطمئن نیستم."

1986146

بولت تراکتورپیشرفت میسون مونت کند پیش می‌رود؟
"من واقعاً می‌خواهم در کنار او باشم زیرا انتظارات از ابتدا از او بالا بود. من مطمئن هستم که او بازیکن بسیار خوبی برای ما خواهد بود. اما آنچه اکنون مهم است این که ما باید در مورد او محتاط باشیم و او را به تناسب اندام برسانیم. قدم به قدم، بدون فشار اضافی."

بولت تراکتورتعویض کاسمیرو در بازی قبل؟
" با یک خطای دیگر، شاید اخراج می‌شد، بنابراین نمی‌توانستم ریسک کنم. هم ما به او نیاز داریم، هم او به دقایق بیشتری از بازی نیاز دارد."

بولت تراکتوردر ژانویه به دنبال خرید مهاجم بودید؟
"این یک راز نیست که من یک مهاجم می‌خواستم. با مصدومیت مارسیال، ما واقعاً مهاجم پشتیبان نداریم. اما این امکان پذیر نبود زیرا باید با قوانین فرپلی مالی مطابقت داشته باشیم. ما امرابط و مارکوس رشفورد را داریم که می‌توانند در این پست بازی کنند. باید خلاق باشیم و بازیکنی را برای آن پست انتخاب کنیم.

فرپلی مالی واقعا بدی‌هایی دارد. تیم‌ها مجبورند مدام در رنج باشند و برنامه‌های خود را تغییر دهند. مجبور می‌شویم برای بازیکن خریدن، بازیکن بفروشیم. فکر نمی‌کنم این راه ساختن یک تیم خوب باشد."

دیدگاه‌ها