کد خبر : 1999280 | 14 بهمن 1402 ساعت 03:13 | 23.1K بازدید | 0 دیدگاه

خاویر پریرا از زمالک تا لیگ عربستان

سرنوشت گزینه مربیگری پرسپولیس از زبان جهانیار

جهانیار (یان) محبی، استعداد مربی‌گری اتریشی، در مورد پیشنهادهای اخیری که دریافت کرده صحبت کرده است.

سرنوشت گزینه مربیگری پرسپولیس از زبان جهانیار

به گزارش "ورزش سه"، جهانیار (یان) محبی سال گذشته به عنوان کمک مربی عنوان قهرمانی لیگ چین را به دست آورد. این مربی ۳۲ ساله فصل گذشته به عنوان دستیار خاویر پریرا با شانگهای پورت قهرمان لیگ چین شد و سپس تصمیم گرفت قراردادش را در آنجا تمدید کند.

همانطور که محبی در گفتگو با LAOLA1 فاش کرده، او جاه‌طلبی‌ها و رویاهای بزرگی دارد، از جمله، تجربه سرمربی‌گری در لیگ اتریش. با این حال، محبی قصد دارد تا دو تا سه سال آینده در کنار خاویر پریرا بماند. او تایید کرد که این دو در حال حاضر در حال مذاکره با برخی از باشگاه‌ها هستند.

چند پیشنهاد از برخی از تیم‌های آسیایی و همینطور پیشنهادی از باشگاه بزرگ زمالک مصر به دست آنها رسیده است. محبی توضیح می‌دهد: «ما از آنجا پیشنهاد داشتیم، اما از نظر مالی انتظارات ما را برآورده نکرد.»

همچنین قبلاً مذاکراتی با پرسپولیس، باشگاه بزرگ ایرانی صورت گرفته است. او در این مورد گفت: «آنها باشگاه بزرگی هستند که طرفداران زیادی در کنار خود دارند. اما وقتی به آنجا می‌روید باید مطمئن شوید که شرایط مناسب است.»

بنابراین ماندن در آسیا کاملاً قابل تصور به نظر می‌رسد. به خصوص که گزینه‌های دیگری نیز وجود دارد. محبی توضیح می‌دهد: «ایجنت ما با یک یا دو باشگاه در عربستان سعودی در تماس است. اما من اجازه ندارم به طور خاص از هیچ کدام نام ببرم.»

1986195

با این حال، همانطور که محبی توضیح می‌دهد، نمی‌توان به طور کامل بازگشت به اروپا یا قبول هدایت یک تیم ملی را رد کرد. گفته می‌شود یکی از کشورهای حاضر در جام ملت‌های آسیا به پریرا و محبی علاقه نشان داده است.

نمی‌خواهم جایی کار کنم که جاه‌طلبی در آن کم است. مهمترین چیز این است که پروژه ما چگونه به نظر می‌رسد. ما نمی‌خواهیم فقط شغل داشته باشیم، ما می‌خواهیم شغلی داشته باشیم که در آن شما بتوانید به چیزی برسید. ما نمی‌خواهیم در جایی کار کنیم که جاه طلبی وجود ندارد.»

تا زمانی که شغل بعدی محبی مشخص می‌شود، او بر روی دریافت مجوز یوفا پرو که با اتحادیه فوتبال انگلیس تکمیل می‌شود، متمرکز است. «این دوره از ماه اوت شروع می‌شود، اما من از قبل برای آن آماده می‌شوم.» او در عین حال سعی می‌کند در جریان مسابقات جام ملت‌های آسیا و آفریقا باشد تا هیچ اتفاقی را از دست ندهد.

او در آخر گفت: «خوشحالم که از این زمان برای پروژه بعدی خود و نظارت دقیق بر پیشرفت فوتبال استفاده می‌کنم. شما همیشه می‌توانید یاد بگیرید. فوتبال همیشه تغییر خواهد کرد و اگر فکر می‌کنید همه چیز را می‌دانید، اشتباه بزرگی است.
محبی و پریرا همچنین در فکر سفر به قطر برای دیدن فینال جام ملت‌های آسیا هستند اما به گفته او این به وضعیت آنها نیز بستگی دارد.

دیدگاه‌ها