کد خبر : 1999358 | 14 بهمن 1402 ساعت 09:00 | 100.5K بازدید | 57 دیدگاه

سون هیونگ مین همه کار کرد

حمله دوباره به کلینزمن: این برد برای تو نیست!

یونهاپ نیوز دوباره با یک مقاله انتقادی به استقبال یورگن کلینزمن رفته است.

حمله دوباره به کلینزمن: این برد برای تو نیست!

به گزارش "ورزش سه"، دو برد متوالی مقابل عربستان و استرالیا می‌توانست هر سرمربی دیگری را به اوج محبوبیت برساند اما در مورد یورگن کلینزمن اینطور نیست. سرمربی آلمانی در حالی که هر دو بازی تیمش از حریف عقب افتاد، آنها را به پیروزی رساند اما حتی این دو برد هم باعث نشده تا خبرگزاری دولتی کره، از او انتقاد نکند.

این یادداشت به قلم همان خبرنگاری است که بعد از بازی مالزی نیز مطلبی تند و تیز منتشر کرده بود:

* کره‌جنوبی در نیمه اول 70 درصد مالکیت توپ را در اختیار داشت اما هیچ موقعیت خاصی ایجاد نکرد و ضربه در چارچوب نیز نداشت. اما در نیمه دوم با مهارت فردی سون هیونگ مین به پیروزی رسید.

* در نیمه دوم تیم ملی نتوانست ضربات زیادی را ثبت کند و در وقت تلف شده که شکست در حال رسمیت یافتن بود، هوانگ هی چان پنالتی سون هیونگ مین را به ثمر رساند.

* سپس، در دقیقه 14 نیمه اول وقت اضافه، سون هیونگ مین با یک ضربه ایستگاهی گل پیروزی را به ثمر رساند و به معنای واقعی کلمه بازی را به برد تبدیل کرد. اشتباه نیست اگر بگوییم "سون هیونگ مین همه کارها را انجام داد و برد برای اوست".

1986350

* دفاع تیم کلینزمن دوباره ناامیدکننده بود. آنها روی یک اشتباه در دقیقه 43 دروازه خود را باز شده دیدند. در نتیجه کلینزمن در هر بازی این تورنمنت حداقل یک گل دریافت کرد.

* حتی در نیمه دوم با ضد حملات استرالیا شکاف دفاعی بیشتر شد و حریف را در موقعیت‌های خطرناکی قرار داد که اگر سیوهای جو هیون وو (اولسان) دروازه‌بان تیم نبود تیم گل‌های زیادی دریافت می‌کرد و حتی به وقت اضافه نمی‌توانست فکر کند.

* کلینزمن با این بردهای 120 دقیقه‌ای، استقامت تیم را هم تحت تاثیر قرار داده و آنها باید به مصاف تیم اردن بروند که در بازی 90 دقیقه‌ای تاجیکستان را شکست داد. در این بازی کیم مین جائه نیز محروم است.

* "کاپیتان" سون هیونگ مین با یک بازگشت عالی به لطف مهارت‌های فردی خود کره جنوبی را به مرحله بعدی برد.

دیدگاه‌ها