کد خبر : 1999377 | 14 بهمن 1402 ساعت 10:06 | 151.4K بازدید | 35 دیدگاه

خریدهای پورموسوی برای نجات در لیگ برتر؛

رسمی: آبی‌ها 2 بازیکن خارجی گرفتند (عکس)

یک مدافع سنگالی و یک هافبک برزیلی با باشگاه استقلال خوزستان قرارداد امضاء کردند.

رسمی: آبی‌ها 2 بازیکن خارجی گرفتند (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، سید سیروس پورموسوی برای تقویت استقلال خوزستان و رهایی تیمش از شرایطی که در نیم‌فصل اول داشت، کارشان در نقل و انتقالات زمستانی را با جذب دو بازیکن خارجی آغاز کرد و خطوط دفاعی و میانی آبی‌های دیار کارون را تقویت نمود.

عثمان اندوگ، مدافع بلندقامت و سرزن ۲۴ساله سنگالی که این فصل در لیگ برتر اکوادور فعالیت داشت، با نظر پورموسوی به استقلال خوزستان پیوست و قراردادش را رسمی کرد.

این مدافع میانی 24 ساله که در فصل 2023 برای گوالاسئو به میدان می‌رفت و گلزنی و پاس گل هم داشته، پیشتر در لیگ‌های آرژانتین و اروگوئه هم بازی کرده بود که حالا راهی استقلال خوزستان شده است.

ساویو روبرتو، هافبک بازی‌ساز برزیلی هم دیگر خرید خارجی استقلال خوزستان بوده که پس از تجربه بازی در لیگ برتر پرتغال و سری بی برزیل، طی دو سال اخیر در لیگ فنلاند بازی کرده است.

1986381

روبرتو 27 ساله که در لیگ برتر پرتغال برای کاساپیا به میدان رفته، این فصل در 22 بازی لیگ فنلاند بازی کرده که سه گل به ثمر رسانده و حالا برای تقویت استقلال خوزستان به ایران سفر کرده است.

استقلال خوزستان امیدوار است با شروع کارش در نقل و انتقالات زمستانی و جذب این دو بازیکن خارجی شرایط بهتری در ادامه لیگ برتر داشته باشد و بتواند سهمیه خود را حفظ کند.

دیدگاه‌ها