کد خبر : 1999383 | 14 بهمن 1402 ساعت 10:29 | 45.4K بازدید | 91 دیدگاه

هشدار به ژاپن: بحران برابر ایران شروع می‌شود!

تیم ملی ژاپن تا به حال مسیر سختی را در جام ملت‌های آسیا طی نکرده و به نظر می‌رسد که از امروز قرار است شرایط سختی را تجربه کند.

هشدار به ژاپن: بحران برابر ایران شروع می‌شود!

به گزارش "ورزش سه"، تیم ملی ژاپن امروز در سومین دیدار از مرحله یک چهارم نهایی جام ملت‌های آسیا در قطر باید به مصاف تیم ملی ایران برود. 

این تیم با پیروزی 1-3 برابر بحرین در مرحله قبلی توانست به این دیدار راه پیدا کند و به نظر می‌رسد که با توجه به دیدار آسانی که داشته است، در بهترین شرایط ممکن به مرحله یک چهارم نهایی رسیده و از شانس زیادی برای پیروزی برخوردار است. 

اما رسانه‌های آسیای شرقی معتقد هستند که دشواری کار ژاپن از حالا به بعد آغاز خواهد شد و بازی برابر ایران که تیم دوم در رده‌بندی انجام شده توسط فیفا در آسیاست، برای آنها بسیار دشوار خواهد بود و این تیم باید مقابلی حریفی قدرتمند صف‌آرایی کند. 

1986368

حتی اگر ژاپن بتواند در این بازی برابر تیم ملی ایران به پیروزی برسد هم احتمالا باید در مرحله نیمه نهایی برابر تیم ملی قطر که میزبان این مسابقات است به میدان برود و شاید آن دیدار با توجه به حضور تماشاچیان و همچنین استفاده آنها از امتیاز میزبانی حتی از بازی مرحله یک چهارم نهایی هم سخت‌تر باشد. 

این در حالی است که شاگردان هاجیمه موریاسو در حال حاضر با مشکلی جدی روبرو هستند که شاید روی روحیه بازیکنان این تیم تاثیر گذاشته باشد. جونیا ایتو به دلیل اتهام آزار و تجاوز جنسی به دو زن از اردوی این تیم کنار گذاشته شد و قطر را ترک کرد. 

ژاپن پس از جام جهانی خودش را در حد و اندازه یکی از قدرت‌های جهانی مطرح کرد و شکستی را تجربه نکرده بود. اما باخت در بازی برابر تیم ملی عراق در جام ملت‌های آسیا و حالا رویارویی با دو رقیب دشوار مثل ایران و قطر باعث شده است که آنها متزلزل به نظر برسند و شاید شرایط چندان هم مطابق میل آنها پیش نرود.

دیدگاه‌ها