کد خبر : 1999426 | 14 بهمن 1402 ساعت 14:02 | 103.3K بازدید | 125 دیدگاه

سه ستاره مهم روی نیمکت؛

فوری: ترکیب ژاپن مقابل ایران

هاجیمه موریاسو ترکیب تیمش برای دیدار حساس با ایران را مشخص کرد.

فوری: ترکیب ژاپن مقابل ایران

به گزارش "ورزش سه"، پس از پیروزی شیرین مقابل بحرین، ژاپن امیدوار است با شکست ایران به مرحله نیمه نهایی صعود کند و در دو قدمی یک قهرمانی دیگر قرار بگیرد.

هاجیمه موریاسو برای این بازی دوباره به زیون سوزوکی اعتماد کرده و در مقابل او کو ایتاکوریا، سیا مایکوما، هیروکی ایتو و تاکهیرو تومیاسو چهار بازیکن دفاعی خواهند بود.

جلوتر از آنها واتارو اندو و هیدماسا موریتا بازی خواهند کرد و دو بازیکن وینگر هم ریتسو دوآن و تاکفوسو کوبو خواهند بود و باید دید که در تقابل با عناصر میانی ایران چه خواهند کرد.

از بین این نفرات اندو بازوبند کاپیتانی را در اختیار دارد و به عنوان بازیکن تیم لیورپول و مهمترین لژیونر سامورایی آبی در این بازی حضور خواهد داشت.

در خط حمله دایزن مائدا و آیاسه اوئدا حضور خواهند داشت که این دو بازیکن هم لژیونر خواهند بود اما حضور هم‎‌‎‎‎‎‎زمانشان نکته جالبی است.

نکته مهم اینه تاکومی مینامینو و کائورو میتوما در این بازی روی نیمکت حضور دارند و تاکوما آسانو نیز روی نیمکت نشسته تا احتمالا نیمه دوم وارد زمین شود.

ژاپنترکیب ژاپن:

زیون سوزوکی، کو ایتاکورا، هیدماسا موریتا، واتارو اندو، آیاسه اوئدا، ریتسو دوآن، سیا مایکوما، تاکفوسو کوبو، هیروکی ایتو، تاکهیرو تومیاسو، دایزن مائدا

دیدگاه‌ها