کد خبر : 1999591 | 14 بهمن 1402 ساعت 23:06 | 197.9K بازدید | 45 دیدگاه

شادی وحشتناک مدافع پرسپولیس از صعود قطر

عبدالکریم حسن مدافع چپ جدید پرسپولیس شادی بی حد و اندازه‌ای از صعود تیم ملی قطر به نیمه نهایی داشت.

شادی وحشتناک مدافع پرسپولیس از صعود قطر

به گزارش "ورزش سه"، امروز دیدارهای مرحله یک چهارم نهایی جام ملت‌های آسیا برگزار شد تا ۴ تیم پایانی این تورنمنت مشخص بشوند. در روزی که ایران با غلبه بر ژاپن به نیمه نهایی رسیده بود، هواداران ایران منتظر مشخص شدن حریف بعدی شاگردان قلعه نویی از بازی ازبکستان و قطر بودند.

ازبکستان و قطر در یک بازی نفسگیر و نزدیک به تساوی یک بر یک رسیدند و ضربات پنالتی آنها نیز بسیار پر استرس برای هوادارانشان دنبال شد که در نهایت قطر موفق به پیروزی و صعود به نیمه نهایی شد.

1986730

عبدالکریم حسن مدافع چپ سابق تیم ملی قطر که به تازگی پرسپولیسی شده از پای تلویزیون با حرارت خاصی این دیدار را نگاه می‌کرد و وقتی پنالتی پایانی قطر تبدیل به گل شد به شکل عجیب و غریب و وحشتناکی از خوشحالی بالا و پایین پرید و شادی خود را بروز داد.

عبدالکریم حسن روزهای آینده شرایط خاصی را تجربه می‌کند. او که در ایران حضور دارد باید شاهد تقابل تیم ملی ایران و برخی از هم‌تیمی‌هایش در پرسپولیس با قطر باشد.

عبدالکریم حسن، مرد سال سابق آسیا، سال گذشته پس از جام جهانی ۲۰۲۲ از تیم ملی قطر کنار گذاشته شده بود و حالا باید دید پس از بازی در پرسپولیس می‌تواند دوباره جواز حضور در تیم کشورش را به دست بیاورد یا خیر.

دیدگاه‌ها