کد خبر : 1999682 | 15 بهمن 1402 ساعت 12:45 | 47K بازدید | 52 دیدگاه

پاسخ نشریه کاتالان به کارلتو

آقای آنچلوتی، خودت از ژاوی بدتری!

روز گذشته کارلو آنچلوتی به ژاوی کنایه زد که صحبت مربیان علیه داوری‌ها پایین آوردن سطح حرفه‌ای محسوب می‌شود ولی در سابقه خود مرد ایتالیایی موارد مشابهی دیده می‌شود.

آقای آنچلوتی، خودت از ژاوی بدتری!

به گزارش "ورزش سه"، پس از اینکه ژاوی شدیدا علیه داوری‌ها در لالیگا موضع گرفت، کارلو آنچلوتی دیروز به او پاسخ داد که بهتر است یک مربی حرفه‌ای بودنش را حفظ کرده و سطح خودش را با انتقاد از داوران و اتهام زدن به تیم‌های دیگر تنزل ندهد.

موندودپورتیوو، نشریه نزدیک به باشگاه بارسلونا، امروز پاسخ مربی ایتالیایی رئال را داد.

موندو نوشته است که حداقل در سابقه آنچلوتی دو مورد مشابه دیده می‌شود که یک‌بار او علیه رئال نیز حرف زده بود.

1986863

در بازی برگشت یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان سال 2017، رئال مادرید در برنابئو 4-2 بایرن را شکست داد و راهی دور بعد شد. بازی در وقت‌های قانونی 2-1 به سود بایرن تمام شده بود ولی رئال در دو وقت اضافه کار تیم مونیخی که هدایتش را آنچلوتی برعهده داشت، تمام کرد.

کارلتو در پایان آن بازی به شدت علیه داوری انتقاد کرد و گفت: «این یک بی‌عدالتی محض بود. رئال مادرید به شکلی که بایرن را حذف کرد، در تاریخ خواهد ماند و تمام. آنچه در مادرید اتفاق افتاد را همه دیدند، این یک چیز عادی نبود. ما باید از VAR استفاده کنیم زیرا لازم است.» 

1983724

کارلتو فصل قبل در بازی برابر خیرونا که 1-1 مساوی شده بود نیز علیه داوری حرف زد و گفت، داور در دقیقه 89 یک پنالتی به سود خیرونا اختراع کرد. برخورد توپ به دست آسنسیو را داور برای خیرونا پنالتی گرفت تا بازی 1-1 مساوی شود. یک گل رودریگو نیز مردود اعلام شده بود. کارلتو به دلیل آن اظهارنظرش هرگز محروم نیز نشد.

دیدگاه‌ها