کد خبر : 1999442 | 14 بهمن 1402 ساعت 15:17 | 45.4K بازدید | 35 دیدگاه

خودم را کوچک نمی‌کنم

کارلو آنچلوتی جواب ژاوی را داد

کارلو آنچلوتی در پاسخ به اظهارات تند دیروز ژاوی و نیز خوان لاپورتا گفت که حاضر نیست خودش را وارد بحثی کند که اصلا در سطح یک مربی نیست.

کارلو آنچلوتی جواب ژاوی را داد

به گزارش "ورزش سه"، رئال مادرید فردا در دربی ال‌مادریلنیو به مصاف اتلتیکو خواهد رفت که از هر جهت حساس است و جنبه انتقام‌گیری نیز دارد. در سه دربی قبلی این فصل رئال یک بار برده و دو بار بازنده شده است، ولی برای حفظ صدرنشینی باید فردا تحت هر شرایطی برنده شود.

1986450

کارلو آنچلوتی در مورد اینکه فردا رئال برای پیروزی چه باید بکند، گفت: «این یک مسابقه مهم دیگر است، سومین بار است که در مدت زمان کوتاهی مقابل هم قرار می‌گیریم. آنها همیشه تیمی رقابتی، رقیبی برابر و تماشایی بوده‌اند. فردا هم همین‌طور خواهد بود. مسابقه اهمیت زیادی دارد و خوب است که به برنابئو برمی‌گردیم. حمایت هواداران فردا به ما کمک خواهد کرد.»

وضعیت مصدومیت رودیگر: «او خیلی پیشرفت کرده است و در طول امروز نیز همین انتظار را داریم. فردا شرایط او را بهتر ارزیابی می‌کنیم و در نهایت تصمیم می‌گیریم. برابر ختافه ضربه‌ای به عضله‌اش خورد که چندان مهم نیست، اما باید آن را ارزیابی کنیم. فردا مشخص می‌شود بازی خواهد کرد یا خیر.»

1986449

اظهارات ژاوی مبنی بر تقلب در لالیگا: «من نمی‌خواهم به خاطر احترام به فوتبال اسپانیا به این موضوع ورود کنم. این در سطح یک مربی نیست و اصلا حرفه‌ای نخواهد بود اگر بخواهم در موردش حرف بزنم.»

دیدار برابر دو رقیب مستقیم (اتلتیکو و خیرونا) در هفت روز، سرنوشت لیگ را تعیین می‌کند؟ «هر دو بازی مهم خواهد بود، اما تعیین‌کننده نیست. اضافه کردن 6 امتیاز قبل از یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان کلیدی خواهد بود و بازی‌هایی که در آینده پیش رو داریم، بسیار بسیار مهم هستند. ما به بهترین شکل ممکن به این دو بازی رسیده‌ایم و باید از فاکتور بازی خانگی استفاده کنیم.»

پاسخ به اظهارات لاپورتا: «من قبلاً گفته‌ام که به این قضیه ورود نمی‌کنم. به چنین سطحی خودم را تنزل نمی‌دهم.»

آیا دربی مادرید این روزها بهتر از ال‌کلاسیکو است؟ «مسابقاتی فشرده و با تنش زیاد هستند، اما ال‌کلاسیکو نیز همین‌طور است. هم اتلتیکو و هم بارسلونا کیفیت و سازماندهی خیلی بالایی دارند.»

1984420

چه کسی به عنوان یک مدافع میانی فرضی به شما اعتماد به نفس بیشتری می‌دهد، مندی یا کارواخال؟ «گزینه سومی به نام کاماوینگا داریم که تا کنون هرگز این کار را نکرده، اما به دلیل ویژگی‌هایی که دارد، می‌تواند دفاع میانی باشد. او سریع و قوی است. سه گزینه وجود خواهد داشت اما در واقع، هر سه به من اعتماد به نفس می‌دهند.»

از چه معیاری برای انتخاب دروازه‌بان اصلی استفاده می‌کنید؟ «خیلی چیزها. با سیستم چرخشی در دروازه، رقابت افزایش می‌یابد، اما عدم اطمینان در بین آنها نیز افزایش می‌یابد. من لونین و کپا را با انگیزه می‌بینم، با توجه به اینکه هیچ گلری بی‌عیب نیست. هر کسی فردا فیکس باشد، تضمینی برای آینده نخواهد داشت.»

چرا تصمیم گرفته شد در زمستان مدافع میانی جذب نشود؟ «بعد از آلابا فکر می‌کردیم که شوآمنی می‌تواند در مواقع اضطراری این پست را پر کند. فردا یک وضعیت اضطراری است، چون شوامنی محروم شده اما فقط برای یک بازی. اضطراری مطلق در صورتی است که رودیگر بازی نکند. اما این وضعیت تا ابد ادامه نخواهد داشت، زیرا میلیتائو را تا پایان مارس خواهیم داشت.»

آیا میدان ندادن به مودریچ در بازی فردا دشوار خواهد بود؟ «خیلی زیاد، چون وقتی بازیکنی حرفه‌ای، جدی، با انگیزه و خوب کار می‌کند، نیمکت نشین کردنش سخت است. حتی بیشتر وقتی در مورد اسطوره‌ای مثل مودریچ حرف می‌زنیم. از کاری که لوکا در زمان حضورش در اینجا انجام داده است سپاسگزارم.»

دیدگاه‌ها