کد خبر : 1999683 | 15 بهمن 1402 ساعت 12:40 | 5.1K بازدید | 12 دیدگاه

کاپیتان بایرن: همه منتظر بازی ما با لورکوزن هستند

توماس مولر، کاپیتان بایرن مونیخ، می‌گوید همه آلمان منتظر تماشای رقابت این تیم برابر بایرلورکوزن هستند.

کاپیتان بایرن: همه منتظر بازی ما با لورکوزن هستند

به گزارش "ورزش سه"، بایرن مونیخ شب گذشته در چارچوب رقابت‌های هفته بیستم بوندسلیگا روبروی بروسیا مونشن گلادباخ به میدان رفت و توانست با نتیجه 1-3 برابر این تیم به پیروزی برسد. 

اختلاف امتیاز این تیم با لورکوزن در صدر جدول رده‌بندی بوندسلیگا همچنان دو امتیاز است و همین موضوع باعث شده است که تقابل هفته آینده این دو تیم از حساست و اهمیت ویژه‌ای برای هر دو طرف برخوردار باشد چون می‌تواند نقش مهمی را در تعیین قهرمان این فصل ایفا کند. 

مولر با پیروزی در بازی برابر مونشن گلادباخ توانست به رکورد 500 برد با پیراهن بایرن مونیخ برسد و حالا امیدوار است که این فصل هم یک قهرمانی دیگر به ویترین افتخاراتش اضافه کند. 

1976503

او پس از بازی شب گذشته در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار داشت: «من دوست دارم از همه به‌خاطر تبریک‌هایی که به من گفتند تشکر کنم. پیراهن قاب شده بسیار زیبایی را دریافت کردم. البته که خیلی خوشحال هستم اما بیشتر از این بردها خوشحالم تا برای رکورد خودم خوشحال باشم.»

این ستاره آلمانی درباره بازی حساس هفته آینده مقابل لورکوزن گفت: «تمام فوتبال آلمان حالا بی‌صبرانه منتظر این بازی هستند. لورکوزن تیمی است که دوست دارد فوتبال خوبی بازی کند. من این را به داشتن 10 مدافع برای بستن بازی ترجیح می‌دهم. فکر نمی‌کنم که هیچ یک از دو تیم بتواند در این بازی با نتیجه 4-0 به پیروزی برسد.

دیدگاه‌ها