کد خبر : 1999697 | 15 بهمن 1402 ساعت 13:20 | 27.5K بازدید | 21 دیدگاه

حمله به بلینگام: به ستاره تیم ما احترام بگذار!

خوزه بوردالاس، سرمربی ختافه، در جنجال ایجاد شده بین جود بلینگام و میسون گرینوود از بازیکن تیمش دفاع کرد.

حمله به بلینگام: به ستاره تیم ما احترام بگذار!

به گزارش "ورزش سه"، بلینگام و گرینوود در جریان دیدار رئال مادرید برابر ختافه که با پیروزی 0-2 این تیم به پایان رسید درگیری‌ای با هم داشتند که حالا جنجال بسیاری را به همراه داشته است. 

گرینوود روی یک صحنه خطایی روی ستاره رئال مادرید که هموطنش است انجام داد و این برخورد اصلا به مذاق این بازیکن خوش نیامد و به نظر می‌رسید که او پس از این صحنه خطاب به بازیکن حریف از عبارت «متجاوز» استفاده کرد. 

این اتفاق باعث شد که مدیران ختافه بلافاصله پس از بازی شکایتی را علیه بلینگام تنظیم کنند و خواهان مجازات او به‌خاطر توهینی که به گرینوود کرده بود شوند چون اشاره او به بازداشت این بازیکن در انگلیس پس از اتهام آزار جنسی و فیزیکی به نامزدش بوده است. 

1986245

بوردالاس در پاسخ به سوالی درباره این اتفاق به خبرنگاران گفت: «من همان قدر می‌دانم که شما می‌دانید. این مسئله مربوط به من نیست، بلکه مربوط به باشگاه و لالیگا و فدراسیون است که اتفاقات را بررسی کنند و تصمیم نهایی را در این باره بگیرند. 

تنها چیزی که می‌توانم بگویم این است که خواهان احترام به میسون گرینوود هستم چون او انسان بسیار خوبی است. او مردی است که همیشه به همه احترام می‌گذارد و رفتاری دارد که برای همه الگو است.»

دیدگاه‌ها