کد خبر : 1999741 | 15 بهمن 1402 ساعت 14:00 | 7.7K بازدید | 3 دیدگاه

با مرسدس در اوج به پایان می‌رسم

همیلتون: رانندگی فراری قرمز رویای کودکی‌ام بود

لوئیس همیلتون درباره پیوستنش به تیم فراری ایتالیا در سال 2025 میلادی واکنش نشان داد.

همیلتون: رانندگی فراری قرمز رویای کودکی‌ام بود

به گزارش "ورزش سه" و به نقل از تسنیم، لوئیس همیلتون، راننده تیم مرسدس بنز و قهرمان هفت دوره جهان در مورد انتقال آتی خود به فراری گفت: چند روز گذشته دیوانه کننده و پر از طیف وسیعی از احساسات بوده است. من فوق‌العاده خوش‌شانس هستم. پس از رسیدن به آنچه در دوران کودکی در مرسدس بنز فقط می‌توانستم آرزویش را داشته باشم، اکنون این فرصت را دارم که رویای کودکی دیگری را برآورده کنم، رانندگی یک فراری قرمز.

این راننده انگلیسی که پس از پایان فصل جاری فرمول یک با جدایی از مرسدس راهی فراری خواهد شد، در صفحه اجتماعی‌اش اظهار داشت: زمان آن فرا رسیده که چیزی را تغییر دهید و چالش جدیدی را بپذیرید. هنوز هم احساسی را که در سال 2013 به مرسدس بنز پیوستم را به یاد دارم. می‌دانم که آن موقع بعضی‌ها آن را درک نمی‌کردند، اما حق با من بود و همین حس الان در من ایجاد شد. من نمی‌توانم صبر کنم تا ببینم چگونه از این فرصت استفاده می‌کنم و چه کاری می‌توانیم انجام دهیم.

لوئیس همیلتون خاطرنشان کرد: من در حال حاضر به 2025 فکر نمی‌کنم. من روی فصل آینده و بازگشت به مسیر با مرسدس تمرکز دارم. من بیش از همیشه با انگیزه هستم، در فرم بهتری هستم، تمرکز دارم و می‌خواهم به مرسدس بنز کمک کنم تا دوباره قهرمان شود. من صد درصد به کارم متعهد هستم و می‌خواهم که همکاری خود را با تیم در اوج به پایان برسانم.

دیدگاه‌ها