کد خبر : 1999907 | 16 بهمن 1402 ساعت 10:02 | 23.9K بازدید | 20 دیدگاه

ناراحتی ناجی رئال: این نتیجه منصفانه نبود!

براهیم دیاز، ستاره رئال مادرید، معتقد است که تیمش شایسته پیروزی برابر اتلتیکو مادرید بوده است.

ناراحتی ناجی رئال: این نتیجه منصفانه نبود!

به گزارش "ورزش سه"، رئال مادرید شب گذشته در چارچوب رقابت‌های هفته بیست و سوم لالیگا میزبان اتلتیکو مادرید بود و در نهایت دو تیم به تساوی 1-1 رضایت دادند تا امتیازات تقسیم شود.

این نتیجه در حالی به دست آمد که شاگردان کارلو آنچلوتی تا دقیقه سوم وقت‌های تلف شده با تک گل دیاز از حریف پیش بودند اما نتوانستند از این گل مراقبت کنند و در فاصله چند ثانیه تا پایان این بازی با دریافت گل به تساوی رضایت دادند.

دیاز پس از پایان این دیدار درباره حضورش در ترکیب به خبرنگاران گفت: «حقیقت این است که خوسلو در حال گرم کردن بود و در آخر مربی از من خواست که به زمین بیایم. او همیشه محبت زیادی به ما دارد و ما را از نظر ذهنی برای زمانی که نوبت بازی‌مان باشد آماده می‌کند تا نمایش خوبی داشته باشیم.»

1987248

این بازیکن با اشاره به اتفاقات دربی مادرید اظهار داشت: «ما بازی کاملی ارائه کردیم. شایسته کسب پیروزی بودیم و این نتیجه غیرمنصفانه است. درست است که آنها بازیکنان خوبی دارند و توانستند گل بزنند اما ما هم بازی خوبی ارائه کردیم. می‌توانستیم با استفاده از چند فرصتی که داشتیم کار را تمام کنیم.

1987249

اگر به همین روند بازی ادامه دهیم مطمئنا اتفاقات بسیار خوبی برای ما رخ خواهد داد. از این که نبردیم ناراحت هستیم اما هنوز در صدر جدول قرار داریم. حق ما پیروزی بود. کسب تساوی در لحظات آخر باعث خجالت است اما حالا باید به بازی حساس روز شنبه فکر کنیم.»

دیدگاه‌ها