کد خبر : 1999957 | 16 بهمن 1402 ساعت 13:13 | 18.9K بازدید | 8 دیدگاه

دعوای ستاره چلسی با هوادار: 10 هزار پوند مال تو!

میخایلو مودریک، ستاره چلسی، به یکی از هواداران عصبانی این تیم گفت که حاضر است برای نشان دادن مهارتش با او بر سر 10 هزار پوند بازی کند.

دعوای ستاره چلسی با هوادار: 10 هزار پوند مال تو!

به گزارش "ورزش سه"، مودریک در چلسی روزهای خوبی را سپری نمی‌کند و این فصل هم نتوانسته است انتظاراتی که از او پس از انتقال گران‌قیمتش به این باشگاه می‌رفت را برآورده کند.

این بازیکن اوکراینی امیدوار بود که بتواند اعتماد مائوریسیو پوچتینو را جلب کند و وارد ترکیب اصلی آبی‌های لندن شود اما این اتفاق رخ نداد و سرمربی چلسی در صحبت‌های این هفته‌اش نشان داد که از شرایط او در تمرینات راضی نیست. حالا یکی از هواداران این تیم تصویری از مکالمه‌اش با مودریک را منتشر کرده که نشان می‌دهد او پیشنهاد بازی یک در برابر یک با پرداخت 10 هزار پوند را به او داده است.

این هوادار در پیامی در اینستاگرام برای مودریک نوشت: «چه مرگت شده است؟ یادت رفته است چطور باید فوتبال بازی کنی؟ تلاشت به اندازه کافی نیست. گاهی باید تغییری ایجاد شود. شاید باید جلسات یک در برابر یک داشته باشی. هر بار که در زمین هستی، ما یک یار کم داریم.»

مودریک در پاسخ نوشت: «بیا یک در برابر یک بازی کنیم. برای 10 هزار پوند.»

این هوادار پاسخ داد: «برادر، من شخصا برای هر گلی که بزنی پولی به تو خواهم داد. همه ما هوادار چلسی هستیم و من با بازیکنان سر و کار دارم اما بی‌خیال پسر. بازی اورتون در پیش است.»

انتقادها از این ستاره اوکراینی در هفته‌های اخیر افزایش یافته و حتی صحبت درباره احتمال جدایی او از این باشگاه در پنجره نقل و انتقالات زمستانی هم به گوش می‌رسید که در نهایت عملی نشد و او در استمفوردبریج ماند.

دیدگاه‌ها