کد خبر : 1999979 | 16 بهمن 1402 ساعت 14:26 | 5.4K بازدید | 0 دیدگاه

امیدوارم خیبر لیگ برتری شود؛

ستاری: هر پستی عنایتی بخواهد بازی می‌کنم

یک نیم فصل بیشتر طول نکشید تا محمد ستاری از لیگ یک به سطح اول فوتبال کشور برگردد.

ستاری: هر پستی عنایتی بخواهد بازی می‌کنم

به گزارش "ورزش سه"، محمد ستاری، بازیکن نیم فصل اول خیبر و حال حاضر پیکان در خصوص بازی در لیگ یک گفت: یک نیم فصل را در لیگ یک سپری کردم، نیم فصل خیلی خوبی بود. خیلی بهتر از آن چیزی بود که قبل پیوستنم به لیگ یک فکر می‌کردم اتفاق افتاد. ما توانستیم آمار صد درصد پیروزی در بازی خانگی را به دست بیاوریم و یک تجربه‌ی بسیار خوب برای من بود و دوست دارم با صعود خیبر به لیگ برتر دل مردم خوب خرم آباد شاد شود و واقعا هم امسال چون من خودم از نزدیک شاهد تلاش بچه‌ها و همه‌ی ارکان باشگاه بودم به نظرم امسال تیم خیبر صعود می‌کند.

پیکان مقصد این بازیکن برای نیم فصل دوم بود. در این باره توضیح داد: از کادر فنی تیم پیکان هم خود آقای عنایتی و هم آقای رجب‌زاده با من تماس گرفتند. چون ما سابقه‌ی کار کردن در تیم هوادار را هم داشتیم و سال اولی که به لیگ برتر صعود کرده بود خیلی سال خوبی داشتیم. درکل شناخت خوبی که من و کادرفنی از همدیگر داریم باعث شد من با مسئولان تیم خیبر صحبت کنم و در یک تفاهم دو جانبه از این تیم جدا شدم و به تیم پیکان پیوستم. قبلا هم دو فصل در پیکان بوده‌ام و می‌خواهم باز هم به آن‌ها کمک کنم.

او در مورد اوضاع نه چندان خوب پیکان در نیم فصل اول گفت: من چند بازی آخر پیکان را دیده‌ام و به نظرم فوتبال خوبی بازی می‌کنند که کمترین حقشان در این سه تا بازی چهار امتیاز بوده و یک برد می‌توانستند به دست بیاورند و در کل آنقدری که خوب بازی می‌کند نتواسته نتیجه بگیرد که امیدوارم در نیم فصل دوم با توجه به یارگیری‌هایی که انجام شده از پتانسیل‌مان استفاده کنیم و نتایج خوبی بگیریم.

این بازیکن ادامه داد: اردوی خوبی را در کیش برگزار کردیم و الان هم تمرینات مان را به‌صورت مرتب انجام می‌دهیم تا برای بازی مقابل بهمن در جام حذفی و سپس نساجی در لیگ برتر آماده شویم و می‌خواهیم از همین ابتدا با قدرت وارد شویم و امتیازات را جمع کنیم.

ستاری که به نوعی در مس کرمان و خیبر آچار فرانسه محسوب می‌شد در پاسخ به این سوال که در پیکان در چه پستی بازی می‌کند گفت: تیم پیکان سه دفاعه بازی می‌کند و این همان سیستمی است که ما در هوادار داشتیم. آقای عنایتی در هوادار از من در چند پست استفاده می‌کرد و فکر می‌کنم مثل فصل قبل و نیم فصل اول باز هم در چند پست بازی خواهم کرد و امیدوارم در هرپستی که اقای عنایتی صلاح می‌بینند بتوانم عملکرد خوبی را از خود به نمایش بگذارم. چند پسته بودن تمرکز بالایی را می‌خواهد و کار سختی است اما یک آپشن خوب محسوب می‌شود و بازیکنان چند پسته می توانند خلاءهای تیم در زمان مصدومیت و محرومیت را پر و خیال مربی را راحت کنند.

دیدگاه‌ها