کد خبر : 1614629 | 09 خرداد 1398 ساعت 00:32 | 1.4K بازدید | 0 دیدگاه

قلعه نویی قربانی بازیکنان عصبانی (عکس)

با اخراج محمد ایرانپوریان و سپس کی روش استنلی همه چیز به ضرر سپاهان تغییر کرد.

 به گزارش "ورزش سه"، در حالی که 99 دقیقه از بازی حساس دو تیم سپاهان و پرسپولیس گذشته بود این محمد ایران پوریان بود که روی یک ضربه کرنر با اعتراض شدید و بی جهتی که به داور مسابقه کرد باعث شد تا زاهدی فر او را با نشان دادن کارت قرمز مستقیما از زمین بازی اخراج کند. اعتراضی که دامنه آن به کنار زمین کشیده شد و امیر قلعه نویی به شدت به این بازیکن باسابقه اعتراض کرد که چرا تیمش را ده نفره کرده. اما این پایان بازی نبود.


از همین لحظه بازی وارد تنش و تا حدی جو بازی ملتهب شد. سپاهانی ها که از اخراج بازیکنشان به شدن عصبانی بودند با هر تصمیم زاهدی فر به او اعتراض می کردند. شاید اوج این اعتراضات حرکات عجیب کی روش و اعتراض شدید الحن استنلی به زاهدی فر بود که داور با مماشات تصمیم گرفت وی را در بازی همچنان نگه دارد. اما  کی روش که دیگر از کوره در رفته بود در ادامه با حرکتی زیرکانه شجاع خلیل زاده را دور از چشمان داور زد  تا نیمه اول وقت اضافه به اتمام برسد. در همین لحظه سروش رفیعی از روی نیمکت با اعتراضی توام با خشم کی روش را مورد خطاب قرار داد و  مهاجم برزیلی با عصبانیت و سرعت زیادی به سمت نیمکت پرسپولیس و سروش رفیعی دوید و گلوی او را گرفت و او را نقش بر زمین کرد.


این صحنه  از دید زاهدی فر پنهان مانده بود اما  وی با مشورت با کمک هایش و شنیدن توضیحات همکارانش هر دو بازیکن خاطی را یعنی هم سروش رفیعی و کی روش استنلی را از زمین بازی اخراج کرد .


البته این مشاجرات در نهایت کاملا به ضرر سپاهان تمام شد چرا که با این اخراج سپاهان باید یک نیمه وقت اضافه باقی مانده را نه نفره دنبال می کرد در حالی که چون سروش رفیعی از بازی بیرون آمده بود پرسپولیس با همان 11 نفره به بازی ادامه داد.

 

دیدگاه‌ها