کد خبر : 2000050 | 16 بهمن 1402 ساعت 21:33 | 15.7K بازدید | 15 دیدگاه

ترس چلسی از اخراج پوچتینو: نمی‌خواهیم پول بدهیم!

چلسی نگران است که اخراج مائوریسیو پوچتینو آنها را در معرض خطر نقض قوانین فرپلی مالی لیگ برتر قرار دهد.

ترس چلسی از اخراج پوچتینو: نمی‌خواهیم پول بدهیم!

به گزارش "ورزش سه"، پوچتینو در تابستان سال ۲۰۲۳ وارد باشگاه چلسی شد اما تاکنون هیچکدام از برنامه‌های او و آبی‌ها طبق انتظار پیش نرفته است.

در حال حاضر حدود ۱۸ ماه از قرارداد سرمربی آرژانتینی باقی مانده است و گمانه‌زنی‌های زیادی درباره اخراج او از چلسی وجود دارد. اخراج پوچتینو می‌تواند بیش از ۱۲ میلیون یورو برای چلسی هزینه داشته باشد.

هر گونه پرداخت از سمت چلسی تا پیش از ماه ژوئن برای حساب‌های همین فصل است. با توجه به اینکه آنها بیش از ۱ میلیارد یورو برای نقل و انتقالات اخیر هزینه کرده‌اند باید تا پنجره بعدی مخارج را مدیریت کنند تا در خطر محرومیت و یا کسر امتیاز قرار نگیرند.

1987460

کارشناسان مالی خبر داده‌اند که چلسی باید تا پایان ماه ژوئن ده‌ها میلیون یورو از فروش بازیکن به دست بیاورد تا بتواند وضعیت حساب‌هایش را درست کند.

آنها برای همین منظور در ماه ژانویه تلاش زیادی کردند تا آرماندو بروخا را به فروش برسانند اما در این مورد ناموفق بودند و بروخا به‌صورت قرضی و بدون بند خرید به فولام پیوست.
در صورتی‌که پوچتینو اخراج شود و آبی‌ها مبلغ دیگری را هم به او بدهند کار لندن‌نشینان برای فرار از خطرات قوانین فرپلی مالی بسیار دشوار خواهد شد.

دیدگاه‌ها