کد خبر : 2000103 | 17 بهمن 1402 ساعت 06:15 | 28.6K بازدید | 24 دیدگاه

باید با همان تلاش و همدلی بازی کنیم؛

افشین قطبی: در آسمان‌ها نوشته ایران قهرمان می‌شود

افشین قطبی پس از گذشت ۱۵ سال از قهرمانی پرسپولیس در لیگ برتر در دوران حضور او، بار دیگر جمله معروف خود را به زبان آورد.

افشین قطبی: در آسمان‌ها نوشته ایران قهرمان می‌شود

به گزارش ورزش سه، ۱۵ سال قبل و در شرایطی که افشین قطبی هدایت پرسپولیس را بر عهده داشت، سرخپوشان در هفته پایانی لیگ برتر برابر سپاهان قرار گرفتند و با پیروزی در این بازی حساس، عنوان قهرمانی را از آن خود کردند.

قطبی در جلسه فنی این بازی در صحبت با بازیکنان خطاب به آنها گفت "در آسمان‌ها نوشته شما قهرمانید"؛ جمله‌ای که پس از پیروزی دو بر یک پرسپولیس برابر سپاهان و قهرمانی سرخ‌ها بازتاب زیادی در بین هواداران فوتبال داشت و تبدیل به یک جمله بیادماندنی شد.

افشین قطبی در گفتگوی خود با برنامه فوتبال برتر که پیرامون شرایط تیم ملی بود، بار دیگر این جمله معروف خود را به زبان آورد و گفت در آسمان نوشته شده که تیم ملی قهرمان خواهد شد.

قطبی در پیش‌بینی از شرایط تیم ملی در جام ملت‌ها عنوان کرد: دل من همیشه برای مردم ایران، پرچم ایران و تیم‌ ملی ایران است و همیشه هر جایی که هستم، امیدوارم هر کسی که مربی ایران است، موفق باشد و تیم قهرمان شود. دلم می‌گوید قهرمان می‌شویم. خیلی وقت است که منتظر این موقع بودیم. همانطور که همیشه گفتم در آسمان‌ها نوشته این تیم قهرمان خواهد شد.

او در ادامه گفت: اینکه توانستیم آن بازی را ۲-۱ از ژاپن ببریم، اعتماد به نفس بسیار زیادی خواهد بود و اگر بازیکنان همان تلاش و همدلی را به بازی بیاورند، ایران پیروز خواهد شد و پس از آن فکر می‌کنم بازی با کره جنوبی به وقت اضافه یا پنالتی کشیده شود اما آن را هم می‌بریم.

دیدگاه‌ها