کد خبر : 2000141 | 17 بهمن 1402 ساعت 11:40 | 248.4K بازدید | 35 دیدگاه

صحنه‌ای که اوت انداز لیگ را از دست دادیم

دلخراش‌ترین مصدومیت فوتبال ایران (ویدئو)

مصدومیت محمدی بسیار شبیه برخورد صادق محرمی در جام ملت‌های آسیا مقابل امارات بود. محمدی چند ثانیه پس از این برخورد از شدت درد به خود می‌پیچد و صدایش استادیوم خالی از تماشاگر را فرا گرفته است.

دلخراش‌ترین مصدومیت فوتبال ایران (ویدئو)

به گزارش "ورزش‌ سه"، یکی از وایرال شده‌تر صحنه‌های لیگ برتر در این فصل مربوط به بازی آلومینیوم اراک و ذوب آهن در شهر اراک است که محمد ربیعی پس از درگیری نادر محمدی با اعضای کادر حریف با صدای بلند مدافع تیمش را به سمت نیمکت خودی هدایت می‌کند و با دشنامی پدرانه او را بابت این درگیری و محرومیت از بازی بعدی تنبیه می‌کند. ربیعی که در این لحظه عجیب عینک را از صورت درآورده و با صدایی دورگه بر سر مدافع تیمش فریاد بلندی می‌کشد، در نشست خبری درباره موضوع اینچنین توضیح داد که هر بازیکن دیگری در این بازی اخراج می‌شد، برایش مهم نبود، اما از آنجایی که هیچ بازیکنی ندارد که در پست دفاع وسط استفاده کند، محرومیت نادر محمدی برایش گران تمام خواهد شد.

با پایان نیم فصل و درخشش هر دو تیم آلومینیوم و ذوب‌آهن این دو تیم در روزهای تعطیل با یکدیگر بازی دوستانه‌ای انجام دادند که باز هم انگار چیزی در کمین نادر محمدی نشسته بود.

ویدئویی از این بازی که پشت درهای بسته برگزار می‌شد، بیرون آمده که صحنه مصدمیت شدید مدافع ذوب‌آهنی‌ها را نشان می‌دهد؛ لحظه‌ای که او از میانه میدان به سمت دروازه حریف در حال حرکت است و یکی از بازیکنان تیم آلومینیوم به قصد زدن توپ برخورد شدیدی با او در میانه میدان صورت می‌دهد. در اینجا فریاد بلندی از گلوی نادر محمدی بیرون می‎‌آید که احتمالا تا فرسنگ‌ها دورتر هم قابل شنیدن است؛ دادی بلند، گوش خراش و دلخراش که نشان دهنده مصدومیت شدید برای این بازیکن مشهور فوتبال ایران است که به واسطه پرتاب‌های بلند اوت او را در ذهن داریم.

ویدئو: 323936

اتفاقی به مراتب بسیار بدتر و تلخ‌تر از اخراج محمدی در بازی آلومینیوم در مسابقه رفت لیگ برتر که حالا این بازیکن را تا پایان فصل از دسترس محمد ربیعی خارج می‌کند؛ تیمی که در بحران دفاعی بود و با مصدومیت محمدی یک مدافع دیگر را هم از دست داد. آنها قبلا هم در بازی استقلال خوزستان آرش قادری دیگر مدافع خود را به دلیل مصدومیت رباط صلیبی از دست داده بودند. 

البته ذوبی‌ها تا آخرین لحظه امیدوار بودند این مصدومیت صلیبی نباشد، اما مشخص شد که محمدی بدجور مصدوم شده و حالا که به ویدئوی این مسابقه دقت می‌کنیم، می‌بینیم این مصدومیت چقدر شبیه مصدومیت صادق محرمی در جام ملت‌های آسیاست؛ جایی که بازیکن در حین حمله با ضربه‌ای از کنار به زانویش مواجه شده و دچار این مصدومیت می‌شود که بدترین مصدومیت شایع در فوتبال است می‌شود.

ذوب‌آهن اگرچه خیلی سخت ولی زود با دوری این بازیکن کنار آمد و بلافاصله سعید کریمی در پستی که نادر محمدی در آن به میدان می‌رفت، جذب اردوی سبزپوشان اصفهانی شد. با این حال بی‌شک جای خالی نادر محمدی در پست دفاع میانی که محمد ربیعی در برخی مسابقات و با توجه به استراتژی حریفان حساب ویژه‌ای روی توانایی پرتاب‌های بلند او داشت، در نیم فصل دوم به چشم خواهد آمد. اما هر چه هست محمدی و ذوب‌آهن باید با این واقعیت روبرو شوند که همکاری‌شان در این فصل به پایان رسید.

دیدگاه‌ها