کد خبر : 2000164 | 18 بهمن 1402 ساعت 02:41 | 127.4K بازدید | 26 دیدگاه

قطر شانس زیادی برای صعود به فینال دارد؛

هشدار ستاره عمان در مورد جدال با ایران

هانی الضابط، گلزن سابق تیم ملی عمان، معتقد است که صعود قطر به نیمه نهایی جام ملت‌های آسیا اتفاق بسیار شگفت انگیزی است.

هشدار ستاره عمان در مورد جدال با ایران

 به گزارش ورزش سه، تیم ملی قطر، مدافع عنوان قهرمانی جام ملت‌های آسیا، به مرحله نیمه نهایی این دوره از رقابت‌ها صعود کرده و فردا در ورزشگاه الثمامه با تیم ملی ایران دیدار خواهد کرد.

هانی الضابط که در بین 100 گلزن برتر قرن بیست و یکم قرار دارد، درباره صعود قطر به این مرحله گفت: عملکرد قطر از یک بازی به مسابقه دیگر پیشرفت کرد. در شرایطی که مارکز لوپز در فاصله‌ای کم تا مسابقات، هدایت قطر را بر عهده گرفت اما موفق عمل کرد و توانست با هماهنگی خوبی وارد مسابقات شود.

وی ادامه داد: تیم قطر از سوی هوادارانش مورد حمایت قرار گرفت و همین موضوع باعث شد در پنج دیداری که تاکنون انجام داده با روحیه جنگندگی بالا بازی کند. معتقدم این تیم اکنون شانس زیادی برای دومین صعود متوالی به فینال دارد، به خصوص که ابزارهایی را در اختیار دارد که می‌تواند در رویارویی سرنوشت ساز فردا از ایران پیشی بگیرد.

ستاره سابق فوتبال عمان در ادامه تاکید کرد: قطر کار سختی مقابل  ایران که سابقه سه قهرمانی دارد، خواهد داشت اما عناصر باتجربه قطر توانایی مقابله با سبک تیم حریف و پیروزی در این چالش را دارند.

او در پایان با اشاره به دیدار کره جنوبی و اردن در دیگر دیدار مرحله نیمه نهایی گفت: امیدواریم هر دو تیم قطر و اردن موفق به صعود به فینال شوند و پس از سال‌ها، یک فینال عربی را در این مسابقات تماشا کنیم، زیرا آخرین فینال بین دو کشور عربی در سال 2007 بین دو تیم عراق و عربستان برگزار شد.

دیدگاه‌ها