کد خبر : 2000208 | 17 بهمن 1402 ساعت 14:34 | 9.1K بازدید | 4 دیدگاه

بیرو امیدوار به رسیدن به رکورد عابدزاده

حقیقی، آخرین گلری که مقابل قطر‌ کلین شیت کرد!

یک رکورد جالب برای قطری ها، گلزنی در ۱۳ بازی پیاپی در جام ملت‌های آسیا است.

حقیقی، آخرین گلری که مقابل قطر‌ کلین شیت کرد!

به گزارش ورزش سه، تیم ملی قطر با رکورد شکست ناپذیری در دوازده بازی‌ اخیر خود در جام ملت‌های آسیا مقابل ایران صف آرایی خواهد کرد. این تیم که در جام ملت‌های ۲۰۱۹ با هدایت فیلیکس سانچز اسپانیایی به مقتدرانه‌ترین شکل ممکن به قهرمانی دست یافت، همواره مقابل ایران خوب شکست خورده است. شش شکست پیاپی مقابل ایران در شش بازی اخیر رودررو گواه این قضیه هست.

قطری‌ها اگرچه با مساوی مقابل ازبکستان در رسیدن به رکورد ۱۳ پیروزی پیاپی‌ایران ناکام ماندند اما همچنان یک رکورد جالب توجه در آسیا دارند. آنها آخرین باری که در جام ملت‌های آسیا در گلزنی ناکام بوده‌اند، شکست یک بر صفرشان مقابل ایران در جام ملت‌های ۲۰۱۵ استرالیا بود.

دیداری که در هفته دوم رقابت‌ها برگزار شد و در پایان تیم ایران با تک گل سردار آزمون موفق شد عنابی پوشان را با نتیجه یک بر صفر از پیش رو بردارد.

در آن دیدار علیرضا حقیقی سنگربان ایران بود تا نام او به عنوان آخرین دروازه‌بانی که در جام ملت‌های آسیا مقابل قطر کلین شیت کرده است، به ثبت برسد. امیدواریم در پایان دیدار پیش‌رو علیرضا بیرانوند به این روند گلزنی پیاپی قطری‌ها در جام ملت‌ها پایان دهد. ضمن آنکه بیرانوند با یک کلین شیت دیگر به رکورد‌ احمدرضا عابدزاده یعنی ثبت ۷ کلین شیت در جام ملت‌ها می‌رسد.

دیدگاه‌ها