کد خبر : 2000230 | 18 بهمن 1402 ساعت 03:50 | 52.3K بازدید | 24 دیدگاه

نهایت منفوریت در اوج محبوب بودن؛

مسی برای چهارمین بار در تاریخ هو شد!

هواداران فوتبال هنگ کنگ در اعتراض به بازی نکردن مسی، ابرستاره فوتبال جهان را هو کردند.

مسی برای چهارمین بار در تاریخ هو شد!

به گزارش ورزش سه، لیونل مسی فوق ستاره آرژانتینی فوتبال جهان که یکی از محبوب ترین بازیکنان تاریخ فوتبال است اما او به تازگی به دلیل بازی نکردن همراه با بازیکنان اینتر میامی مقابل نماینده فوتبال هنگ کنگ هو شد. به طور کلی، برنده هشت توپ طلا هر کجا که می‌رود دوستش دارند اما استثناهای زیادی وجود دارد.

هنگ کنگ
مسی حضور در قاره آسیا چندان رغبت ندارد. وقتی هواداران اینتر میامی اعلام کردند که یک بازی دوستانه در پیش فصل به میزبانی هنگ کنگ انجام می‌شود، مردم بسیار هیجان زده شدند.

هواداران تا 500 پوند برای بلیت پرداختند به این امید که بتوانند مسی را در بازی ببینند اما مسی در تمام بازی روی نیمکت ماند.
جمعیت در نیمه دوم شروع به سر دادن شعار دادند و خوستار برگشت پولشان شدند و پس از اینکه بازیکن 36 ساله فوتبال آرژانتین روی نیمکت ماند، توسط تماشاگران هو شد.

مسی بعدا فاش کرد که به دلیل مصدومیت عضلانی در این بازی دوستانه شرکت نکرده است، اما منصفانه است که بگوییم تماشاگران میزبان از این سناریو رضایت نداشتند.

1987699

پاری سن ژرمن
بازیکنان هر زمان مقابل دشمن سنتی قرار می‌گیرند هو می‌شوند اما هو شدن آن هم توسط هواداران خودی یک اتفاق عجیب است. مسی از دوران حضورش در فرانسه لذت نمی‌برد و در دومین فصل حضورش در این باشگاه، مشکلاتش با اولتراهای پاری سن ژرمن به نقطه جوش رسید.

پس از حذف پاری سن ژرمن از لیگ قهرمانان اروپا، هواداران میزبان مسی و نیمار را مورد انتقاد قرار دادند و جای تعجب نیست که او مدت زیادی در فرانسه ماندگار نشد.

1987698

ورزشگاه اتحاد
در سال 2018 ایتالیا و آرژانتین دیداری دوستانه در ورزشگاه اتحاد برگزار کردند و هواداران انگلیسی به دلیلی مشابه با هواداران فوتبال هنگ کنگ مسی نیمکت نشین را هو کردند.

1987697

تیم ملی آرژانتین
این روزها مسی در کشور زادگاهش به عنوان یک اسطوره بلامنازع در نظر گرفته می‌شود، اما همیشه اینطور نبود. مسی قبل از کسب اولین جام بین المللی خود در سال 2021، رابطه خوبی با هواداران آرژانتینی نداشت.

پس از شکست در برابر کلمبیا در مرحله گروهی کوپا آمریکا 2011، مسی و هم تیمی‌هایش در خارج از زمین توسط هواداران آرژانتین هو شدند.

1987696

دیدگاه‌ها