کد خبر : 2000231 | 17 بهمن 1402 ساعت 15:58 | 60K بازدید | 27 دیدگاه

ویکتور و اونای

دو خرید غیرمنتظره بارسلونا برای لیگ قهرمانان

طبق گزارش اسپورت، بارسلونا در آخرین لحظات نام پائو ویکتور و اونای هرناندز را به فهرست لیگ قهرمانان خود اضافه کرد که حکم خرید جدید را دارند.

دو خرید غیرمنتظره بارسلونا برای لیگ قهرمانان

به گزارش "ورزش سه"، 15 روز تا دیدار مقابل ناپولی در یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا باقی مانده و بارسلونا روز به روز شرایط بهتری نسبت به هفته‌های گذشته پیدا می‌کند.

1987702

در مرحله گروهی فقط بازیکنان ثبت شده در لیست A (تیم اول) و بازیکنانی که بیش از دو سال در باشگاه حضور دارند، می‌توانستند به میدان بروند. برای مرحله حذفی، بازیکنانی مثل هکتور فورت، پائو کوبارسی، کاسادو و آلیکس گاریدو به فهرست اضافه شده بودند. در دور گروهی مواردی مانند موارد پائو ویکتور (مهاجم) که تابستان به صورت قرضی از خیرونا آمد یا اونای هرناندز (هافبک) که سال گذشته به بارسا پیوست شانس حضور در فهرست بارسا در لیگ قهرمانان را از دست دادند.

1987703

با مجوز یوفا، هر دوی آنها اکنون در فهرست بارسلونا هستند. ویکتور در دالاس برابر آمریکا مکزیک اولین بازی‌اش را نیز انجام داد. طبق ادعای اسپورت، غیر از ویتور روکه، بارسا این دو بازیکن جدید را نیز به فهرست لیگ قهرمانان اضافه کرد و برای یوفا فرستاد. ویکتور و اونای حالا این شانس را دارند تا در صورت نیاز ژاوی، به بارسا در لیگ قهرمانان نیز کمک کنند.

دیدگاه‌ها